علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا سئو وب سایت شما بسیار مهم است؟

سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) یکی از مهم ترین راه حل ها برای تبلیغ کسب و کار آنلاین شماست. با سئو، می توانید به راحتی ترافیک سایت خود را افزایش دهید و رتبه صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) خود را برای کلمات کلیدی خاص بهبود بخشید. چرا مهم است؟ دلیل آن ساده است: بسیاری از مشتریان در اینترنت به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود یا علاقه مند به استفاده از موتورهای جستجو، به ویژه گوگل هستند. به همین دلیل است که صفحه اول آن بهترین مکان برای تبلیغ کسب و کار شما و جذب مشتریان جدید است.

باید به یاد داشته باشید که سئو یک فرآیند مداوم نیست. متأسفانه هیچ راه جادویی برای حفظ سایت شما در موقعیت دلخواه در نتایج جستجوی گوگل وجود ندارد. الگوریتم های موتورهای جستجو دائما به روز می شوند و رقابت همیشه در حال حرکت است، بنابراین شما باید به روز باشید و سایت خود را بهبود ببخشید.

 

بهینه سازی موتورهای جستجو مستلزم زمان و نظارت مداوم است – اگر می خواهید نتایج طولانی مدت داشته باشید، باید برای مدت طولانی با سایت خود کار کنید.

شما میتوانید با شرکت فراکام که یکی از مجرب ترین و متخصص ترین شرکت های فنی مهندسی در زمینه طراحی سایت،شبکه،گرافیک،سئو و که از جمله آنها طراحی سایت بصورت حرفه ای می‌باشد تماس بگیرید.

مزایای کلیدی سئو-چرا سئو کمک میکند؟

یک موقعیت آنلاین می تواند مزایای زیادی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد! هنگام انتخاب بهترین روش ها برای تبلیغ آنلاین شرکت خود، باید از آنها آگاه باشید و آنها را در نظر بگیرید. مزایای کلیدی سئو:

 

  1. بازدید وب سایت خود را در صفحات نتایج بهبود بخشید

اگر وب سایت خود را به درستی بهینه سازی(سئو) کنید، می توانید بر رتبه آن در جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظرتان تأثیر بگذارید – هم عبارات مربوط به تجارت شما و هم کلمات کلیدی به اصطلاح طولانی. اینها عبارت های جستجوی بسیار خاصی هستند که توسط مشتریان آگاه تر به دنبال محصولات خاص مورد استفاده قرار می گیرند. کلمات کلیدی طولانی در واقع تعداد سرچ هایی را افزایش می دهند که باعث افزایش ترافیک و افزایش تبدیل در سایت شما می شود.

عبارات “دم بلند”، بسیار خاص هستند، شامل چند کلمه هستند و نیازهای کاربر را به دقت توصیف می کنند. به لطف چنین عباراتی، مشتریان به راحتی می توانند محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنند.

 

بهینه سازی برای بسیاری از عبارات گسترده و دقیق، بدون تعجب، سئوی دم بلند نامیده می شود.

 

  1. افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت

یکی از مزایای قابل توجه سئو، توانایی دستیابی به مشتریان بیشتر است. سئو به شما کمک می کند تا برای طیف گسترده ای از کلمات کلیدی محبوب در بین کاربران موتورهای جستجو رتبه بندی کنید. این می تواند شما را در صفحه اول نتایج جستجو قرار دهد. هرچه بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری را جذب کنید، احتمال بیشتری برای تبدیل و سرچ در مورد محصولات یا خدمات شما وجود دارد.

 

با این حال، سئو بیشتر به جذب بازدیدکنندگان از طریق موتورهای جستجو می پردازد. برخی از تلاش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌تواند منجر به ذکر وب‌سایت شما در بسیاری از منابع خارجی شود که همین امر باعث افزایش ترافیک به سایت شما می‌شود.

ادامه مطلب

 

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰
  • ساخت انواع تیزر های تبلیغاتی با ایده های خاص توسط تیم حرفه ای فرآکام
  • تیم حرفه ای تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی، تولید بصرفه و حرفه ای
  • تدوین و جلوه های ویژه سینمایی توسط تیم تخصصی و مجرب فرآکام

تیزر چیست؟

به ویدئوهای کوتاه و تأثیرگذاری که برای معرفی یک محصول، خدمت یا برند ساخته می‌شوند، تیزر تبلیغاتی گفته می‌شود. عموماً تیزرها شامل معرفی محصول در قالب یک سناریو یا موشن‌گرافی لوگو و معرفی کسب و کار با موشن گرافیک و… می‌باشند. در ادامه، به معرفی محصول یا خدمات در قالب یک سناریو می‌پردازیم.

نحوه ایده پردازی و سناریو نویسی برای ساخت تیزر تبلیغاتی چگونه است؟

برای این کار، قبل از انجام هر کاری باید ایده‌های خود را پیرامون موضوع مورد نظر مکتوب کنید، در این راستا توصیه می‌شود حتی‌الامکان از کاغذ و مداد استفاده نمایید. صبح زود قبل اینکه سراغ چک کردن ایمیل و آغاز کارهای روزمره بروید، کاغذ و مداد را در دست بگیرید و هر آنچه که در مورد معرفی کسب و کار یا بیزینستان به ذهن تان می‌رسد را بنویسید؛ حتی ایده‌هایی که به نظرتان معمولی می‌آیند!

پس از مکتوب کردن ایده‌ها به نوبت، روند هر ایده را به‌صورت تصویری ترسیم کنید.

عاملی که دارای اهمیت میباشد، ثبت ایده در ذهن است و به طراحی دقیق نیازی نیست.

هنگامی که ایده‌ها را به‌صورت تصویری ثبت مینمایید کمی و کاستی‌های آنها و همچنین امکان‌پذیر بودنِ ساخت آنها مشخص میگردد. حال باید تمامی ایده‌ها را مقایسه نموده و اولویت‌بندی گردد.

نحوه اولویت بندی در ساخت تیزر تبلیغاتی

در اولویت‌بندی فاکتورهای زیادی تأثیرگذارند که مهم‌ترین آنها فاکتور «هزینه» می‌باشد. پروژه‌ی شما ممکن است نیازمند کارگردانی، فیلمبرداری، حمل و نقل و حتی استخدام بازیگر باشد؛ پس سعی کنید لیستی از نیازمندی‌های هر پروژه را تهیه کنید که اولویت‌بندی کار برایتان ساده‌تر شود.

بعد از اتمام اولویت‌بندی، پروژه‌ی نهایی مدنظر شما ممکن است کاملاً در دنیای واقعی انجام شود. این پروژه ممکن است صرفاً یک صحبت ساده جلوی دوربین موبایل و یا کاملاً حرفه‌ای باشد و برای ساخت آن، حتماً به یک سناریو نیاز داشته باشید. همچنین فراموش نکنید که ساخت یک تیزر حرفه‌ای ممکن است برای فیلمبرداری حرفه‌ای و یا تدوین، نیازمند استودیو باشد. در این تیزرها حتی می‌توانید از جلوه‌های ویژه استفاده نمایید!

در مجموع شما بسته به حساسیت تان روی پروژه و بسته به اولویت‌بندی‌تان، در هر مرحله می‌توانید شخصاً اقدام کنید یا اینکه از اکیپ حرفه‌ای کمک بگیرید.

شاید برای شماهم سوال باشد که از کجا باید برای یک تیزر تبلیغاتی ایده بگیرید؟

در هر موضوعی که می‌خواهید تیزر بسازید حتماً قبل از شروع، نمونه‌کارهای دیگران را در این زمینه تماشا کنید. سعی کنید در حوزه‌ی کاری تان بهترین کسب و کارها را شناسایی نمایید و تیزرها و روش‌های تبلیغاتی آنها را بررسی کنید. در این راستا، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای جستجوی تیزر تبلیغاتی، پلتفرم یوتیوب (YouTube Ads) می‌باشد. تبلیغاتی که در یوتیوب میباشد، در کمترین زمان ممکن باید بتواند بیشترین تأثیر لازم را در ذهن مخاطب ایجاد کند و برای جذب مخاطب و متقاعد کردن او به تماشای کل تیزر «فقط پنج ثانیه» مهلت دارند. لذا بررسی تبلیغات ویدئویی در یوتیوب، ایده‌های فراوانی به شما در ساخت یک تیزر تبلیغاتی می‌دهد.

نکاتی که برای انتخاب موزیک مناسب برای تیزر تبلیغاتی باید به آن توجه کنید:

بعد از فراهم کردن ویدئو، نوبت به انتخاب موزیک مناسب می‌رسد که نقش بسیار تعیین کننده‌ای در جذب مخاطب دارد؛ همچنین این نکته را مد نظر داشته باشید که از موزیک‌هایی که شامل قانون کپی‌رایت نباشند، استفاده کنید یا اینکه امتیاز استفاده از آهنگ را خودتان پرداخته باشید.

دلیل این امر این است که بیشتر پلتفرم‌های تولید و انتشار تیزر به قوانین کپی‌رایت حساس اند و این امکان وجود دارد که به خاطر عدم رعایت این نکته تیزر شما را بلاک کنند.

دقت به این نکته که ضرب آهنگ موزیک تان با کات هایی که در تدوین تیزر خود میدهید هارمونی یا هماهنگی داشته باشد، بسیار اهمیت دارد.

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

چگونه با وردپرس یک وب سایت ایجاد کنیم؟

اگر ندانید از کجا شروع کنید، طراحی سایت با وردپرس به تنهایی می تواند کار سختی به نظر برسد. خوشبختانه، شما می توانید به یک طراحی ساده متوسل شوید.

در این مقاله نحوه انتخاب یک قالب ساده و پولی وردپرس را به شما نشان خواهیم داد و سپس به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به سرعت سایت خود را با این تم ایجاد کنید. بنابراین و یک وب سایت برای کسب و کار یا نمونه کار خود راه اندازی کنید.

چرا از یک سایت وردپرس با طراحی ساده استفاده کنیم؟

وقتی صحبت از استفاده از وردپرس به میان می‌آید، محدودیتی برای تعداد تم‌های ممتاز با کیفیتی که می‌توان در طیف گسترده‌ای از موضوعات استفاده کرد وجود ندارد. از موضوعات تجاری گرفته تا سایت‌های نمونه کار، هر کسی در هر زمینه‌ای می‌تواند یک موضوع ممتاز با طراحی مناسب پیدا کند. 

 

همچنین می توانید تم های چند منظوره ای را بیابید که می توانند بدون توجه به هدف سایت شما مورد استفاده قرار گیرند. در نهایت، تم های ساده وردپرس نیز وجود دارد که برای کسانی که مدیریت اطلاعات مختلف برایشان مشکل است و نیاز دارند وب سایت خود را به سرعت و به راحتی راه اندازی کنند، انتخابی عالی است.

 

 

قالب های ساده وردپرس دارای چندین مزیت هستند که آنها را به انتخابی جذاب تبدیل می کند:

  • سرعت بارگذاری سریع – به لطف طراحی عامه پسند آنها، استفاده از یک تم ساده تأثیر مثبتی بر سرعت بارگذاری سایت شما خواهد داشت.
  • نصب سریع و آسان – تم هایی برای وب سایت ها با طراحی ساده، سفارشی کردن آنها دشوار و اصلا خسته کننده نیست

 

ادامه مطلب

 

 

 

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

این مقاله مختص شرکت های مهاجرتی می باشد. طراحی سایت شرکتی مهاجرتی دارای اصول و قواعدی می باشد که باید در زمان راه اندازی به آن ها توجه نمود. فعالیت و خدمات دهی فقط به صورت حضوری نمی تواند پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد. در حوزه مهاجرت که فرد نیازمند اعتماد و همچنین اطلاعات بسیاری می باشد، این موارد اگر توسط هر فردی مورد توجه قرار گیرد، خواهد توانست شرکتی قوی برپا کند.

سالانه تعداد زیادی از ایرانیان داخل کشور قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را می کنند. اینکه شرایط آن طرف چطور است و نحوه مهاجرت باید به چه صورتی انجام شود، می تواند مهم ترین سوال آن ها باشد. در این روند خطراتی وجود دارد و در این زمینه برای شرکت های مختلفی امکان سو استفاده فراهم میشود، این امر موجب میشود افراد خیلی از این بابت ترس داشته و در جستجوی مراکز معتبر و فعال باشند.

یکی از ابزارهای موفقیت شما در این حوزه میتواند طراحی سایت شرکتی باشد.

جایی که بسیاری از مخاطبان هدف شما در حال جستجو هستند. بنابراین نبود شما در این فضا باعث می شود تا جایگاهی مطمئنی را از دست دهید، جایی که می توانید از آن بهره های بسیاری کسب کنید.

سرفصل های اصلی مقاله

  • اهمیت طراحی سایت شرکتی مهاجرتی
  • امکانات سایت مهاجرتی
  • سایت مهاجرتی خود را چگونه در صفحه اول نتایج جستجو قرار دهیم؟

طراحی  وب سایت شرکتی مهاجرتی با قیمت مناسب در تهران

شما میتوانید با شرکت فراکام که یکی از مجرب ترین و متخصص ترین شرکت های فنی مهندسی در زمینه طراحی سایت،شبکه،گرافیک،سئو و که از جمله آنها طراحی سایت بصورت حرفه ای می‌باشد تماس بگیرید.

اهمیت طراحی سایت شرکتی مهاجرتی:

تعداد زیادی از مردم در ایران هر ساله با هدف های مختلف شغلی، تحصیلی و زندگی به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند. 

در این فرآیند نیاز به کمک یک فرد یا مجموعه بسیار حس میشود. به همین علت به دنبال سوال های خود در اینترنت هستند که در این رابطه بتوانند به اطلاعاتی دست یابند. قطعا شما هم به دنبال این می باشید که خدمات دهی خود را معرفی کنید و شرکت مهاجرتی خود را به عبارتی شلوغ و معروف کنید.

برای سفارش طراحی سایت کلیک کنید

یک شرکت مهاجرتی آنلاین به راحتی می تواند شما و مخاطبان را به اهداف خود برساند. شما همچنین می توانید میزان ورودی و تعامل خود را با دیگران افزایش دهید. از طرفی آن ها نیز به اطلاعات و شرکت مناسبی برای مهاجرت دست یابند. علاوه بر این مانند تمامی سایت های دیگر خدمات دهی ۲۴ ساعتی و بدون محدودیت مکانی می تواند نقش به سزایی در افزایش خدمات دهی شما داشته باشد.

از مزایای دیگری که سایت برای شما به ارمغان می آورد، اعتبار و برندسازی می باشد. عدم حضور شما در فضای اینترنت می تواند امکان دسترسی به شما را سخت و دشوار نماید. از این طریق شما به راحتی می توانید کار خود را گسترش دهید و دامنه خدمات دهی خود را افزایش دهید.

حضور شما در فضای اینترنت موجب می گردد تا فضا و ابزار بیشتری برای بهبود کسب و کار خود در اختیار داشته باشید.

ادامه مطلب

  • عارفه شتا