علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

لوگوساز حرفه ای

چرا طراحی لوگو اینقدر مهم است؟

لوگوی شما اولین نقطه تماس با دنیای بیرون است. اگر مردم طراحی برند شما را دوست داشته باشند، نسبت به هر چیزی که ارائه می دهید جذب خواهند شد.

اجرای حرفه ای لوگو به ترکیبی از مهارت های طراحی پیچیده، دانش تئوری طراحی گرافیک و به کارگیری ماهرانه مهارت ها نیاز دارد. هر طراحی که مهارت کار در ویرایشگر گرافیکی را داشته باشد، می‌تواند لوگو ایجاد کند، اما بیش از 10 سال طول می‌کشد تا به تمام جنبه‌های این کار تسلط یابد.

شما میتوانید با شرکت فراکام که یکی از مجرب ترین و متخصص ترین شرکت های فنی مهندسی در زمینه طراحی سایت،شبکه،گرافیک،سئو و… که از جمله آنها طراحی لوگو بصورت حرفه ای می‌باشد تماس بگیرید.

طراحی لوگو بخش کوچکی از ایجاد هویت سازمانی یک شرکت است، اما مهم است که بدانیم یک لوگو یا علامت تجاری محور اصلی هویت یک برند است. و همه ما می دانیم که این بخشی از هویت شرکتی است که مخاطب اغلب آن را به خاطر می آورد.

طراحی لوگو فرآیند ایجاد یک تصویر گرافیکی در قالب یک علامت، نشان یا نماد است که توسط سازمان های مختلف بدون توجه به شکل مالکیت، برای ایجاد یک تصویر اصلی و هویت سازمانی فردی استفاده می شود. لوگو برای شناسایی، شخصی سازی، جلب توجه مشتریان، بهبود شناخت و همچنین به عنوان یک ابزار بازاریابی برای ترویج و شکوفایی شرکت در بازار استفاده می شود.

10 قانون طلایی طراحی لوگو :

وقتی به شخصی فکر می کنید که بر زندگی شما تأثیر گذاشته است، مطمئناً می توانید تصور کنید که او چگونه است. در مورد لوگوها هم همین داستان است. با فکر کردن به ارتباط با یک محصول، شرکت یا خدمات به راحتی می توانیم یک لوگو را تصور کنیم.

جایی که زمانی رقابتی وجود نداشت، اکنون صدها، شاید هزاران شرکت وجود دارند که برای جلب توجه خریدار رقابت می‌کنند و همه آنها می‌خواهند که محصولشان را از قفسه خارج کنیم. این امر نیاز روزافزونی به ایجاد تمایز بصری برندها از رقبا ایجاد می کند.

هویت سازمانی و عناصر کلیدی آن که با هم کار می کنند تصویر متمایز در ذهن ما را تشکیل می دهند و شرکت را از رقبا متمایز می کنند. بسته به صنعت، هویت شامل طراحی یونیفرم، استایل ماشین، کارت ویزیت، بسته بندی محصول، لیوان قهوه، بیلبوردها، و تعداد زیادی از عناصر دیگر از جمله انتخاب فونت وب سایت است.

«وقتی به چیزی نگاه می‌کنیم، ابتدا شکل را می‌شناسیم، سپس رنگ را، و اگر این برای حفظ توجه ما کافی باشد، نگاهمان معطل می‌شود. بنابراین، در هر صورت، صرف نظر از شرکت، یک عنصر کوچک اما مهم در تصویر بصری برند، لوگو است.» – دیوید ایری.

ادامه مطلب

  • ۰۱/۰۶/۱۷
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی