علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مشاوره رایگان بگیرید

با طراحی وب سایت شیرینی فروشی میتوانید در کنار فروشگاه‌های خود، به فروش آنلاین نیز بپردازید و به صورت 24 ساعته خدمات خود را ارائه دهید؛ در واقع با این کار کسب و کار سنتی خود را آنلاین می‌نمایید. به وسیله ایجاد وب سایت قنادی میتوانید فروش خود را نیز افزایش دهید و سود بیشتری نیز داشته باشید. هم چنین عده‌ای از افراد میباشند که مهارت بی نظیری در زمینه شیرینی دارند، اما توانایی راه اندازی فروشگاه به شکل فیزیکی را ندارند. این افراد با ایجاد وب سایت کیک فروشی میتوانند به شکل آنلاین سفارش انواع شیرینی بگیرند و محصولات خود را به راحتی در فضای گسترده اینترنت به فروش رسانند. شما میتوانید در کنار فروش اینترنتی شیرینی محصولات دیگری نیز برای عرضه داشته باشید. به عنوان مثال میتوانید انواع نان، فینگر فود و دیگر محصولات مرتبط با کسب و کار خود را به فروش رسانید.28427191-021

کارخانه‌های فرآوری مواد غذایی، جزو یکی از با ارزش‌ترین صنایع در کشور محسوب می‌گردند و در تولید مواد غذایی اصلی، نقش مهمی دارند. یکی از این کارخانجات، کارخانه شیرینی، شکلات و بیسکویت در مرزداران است.

این نوع از کارخانجات، که مواد غذایی با ماندگاری بیشتری نسبت به سایر مواد غذایی تولید می‌نمایند، می‌توانند از بخش آنلاین و مزیت‌های فروش اینترنتی نیز، بهره‌مند گردند.

یک تولید کننده شیرینی، شکلات و بیسکویت، می‌تواند با طراحی یک وب سایت در مرزداران برای کارخانه خود، از مزایای بی‌شمار بازاریابی دیجیتال استفاده نماید. این امر هزینه‌های بازاریابی را به میزان قابل توجهی کاهش داده و از سوی دیگر، موجب افزایش قابل توجه فروش و سود تولید‌کنندگان میشود.

با طراحی سایت شیرینی، شکلات و بیسکویت در مرزداران می‌توانید، بیزینس و کسب و کار خود را در اینترنت بیشتر در معرض دید مشتریان بگذارید. برای طراحی سایت شیرینی، شکلات و بیسکویت در مرزداران، در ابتدا باید صفحه اصلی را برای مشتریان هدف، طراحی نمایید.

پس از آن سئو سایت خود را انجام دهید تا با این کار، وب سایت را بهینه نموده و بر اساس کلماتی که با حوزه کاری شما مرتبط است، نمایش دهید.

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

هزینه سرویس و تعمیر لباسشویی تهران724سرویس:

  1. تعمیر و عیب‌یابی انواع ماشین لباسشویی
  2. نصب و سرویس انواع برندهای لباسشویی
  3. ارائه خدمات فوری و بی وقفه تعمیرات لباسشویی در تهران
  4. ارسال تعمیرکار مجهز به ابزارهای لازم برای تعمیر در محل مورد نظر شما
  5. دریافت کلیه هزینه های خدمات لباسشویی بر اساس نرخ‌های مصوب اتحادیه
  6. بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را در سریع ترین و کوتاه ترین زمان از ما بخواهید

تعمیرات و سرویس لباسشویی

خدمات تعمیر تهران724سرویس چه ویژگی‌هایی دارد که موجب اعتماد شما میشود؟

مهم ترین ویژگی ما در تهران724سرویس ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر کلیه ی برندهای ماشین لباسشویی میباشد. تضمین کیفیت خدمات بدین معنا میباشد که اگر ماشین لباسشویی تعمیر شده شما بدون دلیل تا 24 ساعت از زمان تعمیر خراب گردد، تعمیرکار ما موظف به مراجعه به محل شما و اصلاح مجدد دستگاه بدون دریافت هزینه است. ما بهترین تعمیرکاران لباسشویی را به منزل شما ارسال می‌نماییم، زیرا ما قبلا این اشخاص را مورد ارزیابی فنی قرار داده‌ایم. هزینه تعمیرات لباسشویی ما بسیار مناسب و منصفانه است.

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

در رابطه با تعمیر لباسشویی چه چیزی مهم است که بدانیم؟

بی تردید ماشین لباسشویی پرکاربردترین و پرکارترین وسیله موجود در هر خانه‌ای میباشد و تقریبا می‌شود گفت که خانه‌ی بدون لباسشویی وجود ندارد، از طرفی به علت کاربرد زیاد این وسیله، امکان خراب شدن آن نیز زیاد میباشد. تعمیر ماشین لباسشویی یک کار کاملا تخصصی میباشد و امکان ندارد کسی بدون آموزش بتواند این وسیله را تعمیر یا سرویس نماید. مهم ترین نکته‌ای که در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی باید بدانید، بحث مراقبت و نگهداری به موقع از آن میباشد و هر زمان مشکلی در لباسشویی منزلتان مشاهده نمودید باید بی وقفه موضوع را با یک سرویس کار مطمئن در میان بگذارید. ما در ادامه برخی از علائم نشان دهنده وجود عیب و مشکل در لباسشویی را گردآوری نموده ایم. با مطالعه این علائم متوجه خواهید گردید که برخی از علائم نیز وجود دارند که نباید به آنها توجه نمود؛ برخی از علائم هم میباشند که تا عیب‌یابی لباسشویی به‌طور کامل انجام نگردد، امکان اظهار نظر درباره مشکل وجود نخواهد داشت.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی چقدر است؟

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی صرفا به یک یا دو عامل بستگی ندارد، اما مهم ترین هزینه‌هایی که در ارتباط با لباسشویی رخ می‌دهد مربوط به برد لباسشویی میباشد. برخی قطعات هم نیازمند انجام یک سری خدمات در کارگاه است و امکان تعمیر آنها در منزل وجود نخواهد داشت. به عنوان مثال اگر شافت لباسشویی بشکند، برای جایگزینی شافت شکسته با شافت جدید باید از دستگاه‌های مخصوص تراشکاری برای خارج نمودن و جا انداختن شافت استفاده کرد. باتوجه به بعد مسافت و تعداد دفعاتی که سرویس‌کار لباسشویی به منزل شما مراجعه می‌نماید، هزینه‌های ایاب و ذهاب هم عامل تعیین کننده، در هزینه تمام شده است.

اگر می خواهید ماشین لباسشویی را برای تعمیر به کارگاه تحویل دهید، می توانید با شماره های نمایندگی شمال تهران :22624917 – 021 ، نمایندگی مرکزی تهران :88873598 – 021 ، نمایندگی غرب تهران :44167668 – 021 برای راهنمایی تماس حاصل نمایید.

 

ادامه مطلب

  • عارفه شتا