علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

۱۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 کاربرد انواع کوچینگ

کوچینگ نوعی مشاوره است که در اصل برای مدیران، بازرگانان و مشاغل حرفه ای در نظر گرفته شده است و به کارآمدتر شدن کمک می کند، یعنی افراد با منابع ذهنی و جسمی کمتری با وظایف خود و بهتر کنار می آیند. در حال حاضر کوچینگ انواع مختلفی دارد که هر کدام مشکلات خاص خود را حل می کند.

 

فهرست محتوا

انواع کوچینگ بر اساس حوزه کاربرد

کوچینگ کسب و کار، یک کوچ تجاری چه چیزی می تواند بدهد؟

+ کوچینگ سازمانی

+ کوچینگ اجرایی

+ کوچینگ اجرایی: افسانه ها و باورهای غلط

کوچینگ شغلی: وظایف و تفاوت های اصلی

کوچینگ خانواده: چرا به آن نیاز است و به چه کسانی کمک خواهد کرد

کوچینگ رشد شخصی: چگونه می تواند مفید باشد

کوچینگ تحول آفرین: روانشناسی تغییر

انواع کوچینگ با توجه به شکل تعامل و سبک رفتار چیست؟

 

کوچینگ را می توان به دو گروه بزرگ تقسیم کرد: فردی و
شرکتی، بسته به اینکه با چه کسی انجام می شود. فردی – برای یک نفر، شرکتی – برای
کل تیم. همچنین انواع مختلفی از کوچینگ بر اساس حوزه کاربرد وجود دارد: کوچینگ
کلاسیک کسب و کار، کوچینگ شغلی، رشد شخصی، و غیره.

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

 

طراحی وب سایت چیست؟

طراحی سایت، روند برنامه ریزی، مفهوم سازی و تنظیم محتوا به شکل آنلاین می باشد.در حال حاضر طراحی یک سایت فراتر از زیبایی شناسی است و دربرگیرنده عملکرد کلی سایت می شود . طراحی وب همچنین دربرگیرنده ی برنامه های وب، نرم افزارهای موبایل و طراحی رابط کاربری است.

آیا می دانستید که طراحی سایت می تواند اثر زیادی بر عملکرد شما در موتورهای جستجو مثل گوگل داشته باشد؟ این مقاله به شما دید مفیدی در مورد شیوه ایجاد یک ‌سایت می ‌دهد که نه تنها ظاهر خوبی دارد، به علاوه به درستی کار می‌کند و در جستجو در رتبه بالایی قرار دارد.

در این مطلب به موارد زیر می پردازیم :  

یافتن الهام

انتخاب ابزار طراحی وب سایت

عناصر بصری

عناصر عملکردی

انواع طراحی سایت: تطبیقی در برابر واکنش گرا

آیا به دنبال طراحی یک سایت می باشید؟ با Pagecloud به شکل رایگان شروع کنید! با دستیابی به خصوصیات های طراحی قدرتمند Pagecloud و صفحات پیش نویس نامحدود قادر هستید یک وب سایت یک صفحه ای را بدون هیچ هزینه ای انتشار دهید. امروز برای یک سایت رایگان ثبت نام کنید!

یافتن الهام

طراحان در همه جا به دنبال الهام هستند. در اینجا بعضی از بهترین سایت‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود را به کار بگیرید:

رفتار

پینترست

Awwwards

الهام بخش طراحی وب

سایت الهام بخش

وبلاگ ما را برای خواندن نکات بیشتر در مورد طراحی سایت مشاهده کنید

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

 

کوچینگ توسعه فردی چیست؟ | محمدرضا علیا

یک کوچ توسعه فردی، مانند یک مربی زندگی، با شما در تمام زمینه های زندگی شما کار می کند. مربیان توسعه فردی که در کمک به افراد برای دستیابی به اهداف خاص و غلبه بر موانع رشد شخصی تخصص دارند. اهداف ممکن است به هر زمینه ای از پیشرفت شخصی، از جمله روابط، تجارت، امور مالی یا سلامت و تندرستی مرتبط باشند.

برای ارتباط با یک کوچ توسعه فردی می توانید با شماره 09353633423در واتساپ در ارتباط باشید.یا از طریق این لینک اقدام فرمایید.

مشتریان کوچینگ توسعه فردی به دنبال بهبود خود در یک یا چند روش هستند.

هدف از کوچینگ توسعه فردی بهبود خودآگاهی، ایجاد هویت توانمند، آزادسازی پتانسیل، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود وضعیت اجتماعی، افزایش پتانسیل درآمد و تسهیل دستیابی به اهداف و آرزوهای شخصی است. یک کوچ شما را به ابزارهایی که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید مجهز می کند.

چه عواملی در کوچینگ موثر است؟

کوچینگ توسعه فردی طیف گسترده ای از زمینه ها را پوشش می دهد، از شناسایی راه هایی برای افزایش شادی، عشق، ثروت و لذت کلی از زندگی. مشتریان قبلاً این چیزها را در داخل خود دارند. این وظیفه کوچ توسعه فردی است که به مشتری کمک کند تا از آنها آگاه شود.

یک مربی با کمک به شما در ارزیابی اینکه در کجا هستید و زندگی شما در حال حاضر چگونه است شروع می کند. مربیان از تکنیک های مختلفی برای ارزیابی وضعیت فعلی شما استفاده می کنند. سوالات قدرتمند، گوش دادن توانمند، آموزش و راه‌های دیگر که به شما کمک می‌کند بفهمید اکنون کجا هستید.

همه اینها به شما کمک می کند تا بفهمید کجا می خواهید باشید و چگونه می توانید خود را به آنجا برسانید. شما دقیقاً تصمیم می گیرید که چه اهدافی به بهترین وجه به شما اجازه می دهد تا خود را به جایی که می خواهید هدایت کنید و سپس می توانید با مربی خود یک استراتژی تعیین هدف ایجاد کنید. شما اهداف خود را تعیین می کنید و بهترین اقدامات را برای رسیدن به آن اهداف تعیین می کنید.

در هر زمینه ای که نیاز به کمک داشته باشید، یک مربی می تواند در بسیاری از مسائل شخصی مانند:

ارتباطات شخصی

عشق به خود

کشف خود واقعی خود

ذهنیت مثبت

تعیین هدف

افزایش درآمد

افزایش شادی و اشتیاق

افزایش اعتماد به نفس

کاهش استرس و اضطراب

خودانگیختگی

چرا کوچینگ شخصی و حرفه ای اینقدر تقاضا دارد؟

در بحبوحه تغییر و توسعه مداوم، افراد به ندرت گیر می‌افتند، زیرا آنها اطلاعات کلیدی یا روش دقیقی از یک دوره یا کتاب ندارند. در عوض، آنها اغلب در نحوه تفکر و احساس خود در مورد خود یا موقعیت های خود در زندگی و کار گیر می کنند. مردم اخیراً خیلی درگیر هستند.

بیایید به برخی از دلایل اصلی بپردازیم:

انفجار در استفاده از ارتباطات راه دور جهانی، بازارهای جدیدی را در سراسر جهان گشوده است و این امر به طور چشمگیری رقابت بین مشاغل را افزایش داده است.

در نتیجه، برای کار مؤثر، سازمان‌ها و کارکنان باید به طور مداوم باز باشند و با بازخورد بازارها و محیط‌های دیگر سازگار باشند. (به این یادگیری مستمر می گویند.)

نتایج این تغییر سریع شامل چالش ها و مشکلات بسیار پیچیده تری در زندگی و کار ما می شود.

روش‌های سنتی برای رسیدگی به این چالش‌ها و مشکلات آنطور که لازم است کار نمی‌کنند.

برای مثال، سبک سنتی رهبری از بالا به پایین با باز ماندن برای بازخورد و یادگیری سازگار نیست.

مشکلات پیچیده را نمی توان توسط کارشناسان و متخصصان که پیروان را از طریق رویکردهای بسیار تحلیلی و منطقی هدایت می کنند، حل کرد.

در نتیجه، کسب‌وکارها خواستار این هستند که خدمات آموزشی و توسعه در کمک به مردم برای “یادگیری نحوه یادگیری” (یادگیری مستمر) و اعمال آن یادگیری در محل کار بسیار مؤثرتر باشد.

همه این مسائل در همان زمان رخ می دهند که بسیاری از ما به دنبال معنای بیشتری در زندگی خود هستیم، بنابراین مردم به کوچ توسعه فردی روی می آورند.

مزایای اصلی کوچینگ

کوچینگ تقریباً در هر شرایطی می تواند برای هر کسی مفید باشد. مزایایی که مشتری از تجربیات کوچینگ خود به دست می آورد، بسیار به آنچه که در کوچینگ خود بر روی آن کار می کند بستگی دارد. با این حال، برخی از مزایای اصلی وجود دارد که مشتریان بدون توجه به اهدافی که انتخاب می کنند، می توانند به آنها دست یابند. صرف نظر از اهداف مشتریان، کوچینگ می تواند به مشتریان کمک کند تا:

با کمک به آنها برای انجام اقدامات مداوم در مورد اهداف فعلی و دنیای واقعی و به اشتراک گذاشتن بازخورد با دیگران در طول مسیر، به طور مؤثرتر بیاموزید (این واقعاً راهی است که بزرگسالان بهترین روش را یاد می گیرند).

مشکلات پیچیده را با کمک به مشتریان در تفسیر مجدد، یا قالب بندی مجدد مشکلات خود و همچنین ادامه اقدامات در جهت حل مشکلات خود حل کنید.

با کمک به آنها برای مشارکت صمیمانه تر و واقع بینانه تر در اینجا و اکنون، معنای بیشتری پیدا کنید، در نتیجه به آنها کمک کنید تا زندگی معتبرتری داشته باشند.

روش‌های معمول و ابزارهای مربیگری

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

 

بهترین رزولوشن برای دوربین  مداربسته چیست؟

چیزی که همیشه باید هنگام خرید دوربین مداربسته برای فضای مسکونی یا تجاری خود در نظر بگیرید، میزان وضوحی است که می خواهید دوربین شما برای اطمینان از کیفیت تصویر ایده آل داشته باشد. میزان وضوح دوربین مداربسته شما می تواند مزایای زیادی داشته باشد که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. بنابراین، بهترین وضوح برای یک دوربین مداربسته چیست؟ بیایید ابتدا با وضوح تصویر آشنا شویم.

وضوح دوربین مداربسته چیست؟

وضوح دوربین مداربسته فاکتوری برای اندازه‌گیری اندازه تصویر یا ویدیوی تولید شده توسط تعداد کل پیکسل‌های تشکیل‌دهنده تصویر یا ویدیو است که با عرض و ارتفاع آن اندازه‌گیری می‌شود. تصاویر کوچکتر ویدیوهایی با وضوح پایین تولید می کنند، در حالی که تصاویر بزرگتر ویدیوهای با وضوح بالا (HD) تولید می کنند. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید رزولوشن دوربین شما کیفیت تصویر ثابتی را هم در روز و هم در شب ارائه دهد، بدون اینکه با زوم کردن برای مشاهده جزئیات بیشتر مانند پلاک‌ها یا چهره یک مزاحم، کیفیت تصویر از بین برود.

 

 

چند مگاپیکسل برای یک دوربین مداربسته خوب است؟

به طور معمول، رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مداربسته خانگی شامل 2 مگاپیکسل (1080p)، 4 مگاپیکسل (1440p)، 5 مگاپیکسل (1920p) و 8 مگاپیکسل (4K/2160p) است. اما تفاوت هر کدام از آنها چیست؟

دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسلی (1080P) فول اچ دی:

این دوربین ها تصاویری با وضوح 1920 در 2160 پیکسل در هر واحد تولید می کنند. آنها به عنوان نظارت تصویری همه منظوره مناسب عمل می کنند، اما معمولاً بسته به کیفیت و مسافت، جزئیات کوچک را کشف نمی کنند.

توصیه می شود دوربین مداربسته 1080p را در موارد زیر انتخاب کنید:

شما از نظر بودجه تحت فشار هستید( بودجه ی کمی دارید)

شما فقط نظارت همه منظوره می خواهید

شما در جستجوی یک دوربین مداربسته با باتری هستید

یک دوربین مداربسته 1080p معمولاً می تواند در موارد زیر استفاده شود:

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

 

دوربین های مداربسته براساس تکنولوژی ساخت / شرکت فنی مهندسی فرآکام

دوربین های مداربسته به بخشی جدایی ناپذیر از امنیت تبدیل شده اند و صاحبان خانه ها و صاحبان مشاغل به مزایای آنها پی برده و آنها را در املاک خود نصب می کنند.

آنها به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عوامل بازدارنده برای سارقان عمل می‌کنند و مجرمان حرفه‌ای سابق می‌گویند که ترجیح می‌دهند دارایی‌ها را با یک سیستم دوربین مدار بسته در محل مورد هدف قرار ندهند.

همچنین فیلم های ضبط شده توسط دوربین ها دستگیری مجرمان را بسیار آسان می کند و همچنین می تواند به عنوان مدرک در دادگاه مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر ارائه مزایای امنیتی عالی، استفاده از سیستم های دوربین مدار بسته به خوبی نگهداری شده، شما را واجد شرایط کاهش در حق بیمه خود نیز می کند.

از زمان پیدایش آنها در اواسط قرن بیستم، محبوبیت آنها با انواع مختلف دوربین های مداربسته در حال حاضر افزایش یافته است.

با انبوهی از انتخاب ها، گاهی اوقات انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای شما می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. باید درک کرد که این سناریوی «یک اندازه متناسب با همه» نیست.

انواع مختلف برای اهداف خاصی ساخته می شوند و برای دستیابی به بالاترین سطح اثربخشی، استفاده از نوع صحیح دوربین مداربسته مضر است. به عنوان مثال، استفاده از دوربینی برای نظارت در شب که دید در شب ندارد، فایده ای ندارد.

برای یافتن همه چیز در مورد محبوب ترین انواع دوربین های مدار بسته و نحوه انتخاب بهترین دوربین برای ملک خود به ادامه مطلب مراجعه کنید:

محبوب ترین انواع دوربین های مداربسته عبارتند از:

دوربین های مداربسته آنالوگ

دوربین‌های مداربسته گلوله، دوربین‌های مداربسته -Dome دوربین‌های مداربسته -C-Mount دوربین‌های مداربسته -PTZ دوربین‌های مداربسته پان/شیب/زوم دوربین‌های مداربسته روز/شب -دوربین‌های مداربسته مادون قرمز/دید در شب- دوربین‌های مداربسته شبکه -IP دوربین‌های مداربسته بی‌سیم – دوربین‌های مداربسته با کیفیت بالا (HD)

بیایید هر یک را با جزئیات بررسی کنیم:

 

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

امنیت شبکه چیست؟

 

امنیت شبکه چیست؟

امنیت شبکه از شبکه و داده های شما در برابر نفوذ و سایر تهدیدات محافظت می کند. امنیت شبکه یک اصطلاح گسترده و فراگیر است که راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین فرآیندها یا قوانین و پیکربندی‌های مربوط به استفاده از شبکه، دسترسی، و حفاظت کلی از تهدید را توصیف می‌کند.

امنیت شبکه شامل کنترل دسترسی، نرم افزار ویروس و آنتی ویروس، امنیت برنامه، تجزیه و تحلیل شبکه، انواع امنیت مرتبط با شبکه (نقطه پایانی، وب، بی سیم)، فایروال ها، رمزگذاری VPN و موارد دیگر است.

مزایای امنیت شبکه

امنیت شبکه در حفاظت از داده ها و اطلاعات مشتری، ایمن نگه داشتن داده های مشترک و تضمین دسترسی قابل اعتماد و عملکرد شبکه و همچنین محافظت در برابر تهدیدات سایبری حیاتی است. یک راه حل امنیتی شبکه که به خوبی طراحی شده هزینه های سربار را کاهش می دهد و از سازمان ها در برابر ضررهای پرهزینه ای که در اثر حذف داده ها یا دیگر حادثه های امنیتی اتفاق می افتد محافظت می نماید. مطمئن بودن از دستیابی قانونی به دستگاه ها، برنامه ها و اطلاعات ، اقدامات تجاری و عرضه ی خدمات و محصولات به کاربران را ممکن می نماید.

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

کسب و کار عالی با کوچ کسب و کار | محمدرضا علیا

کوچینگ کسب و کار چیست؟ و چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد؟

تعریف یک مربی کسب و کار عالی، شخصی است که به شرکت شما کمک می کند تا سریعتر از زمانی که خودتان هستید به جایی که می خواهید برسد، برسد.

کسب و کار کوچک شما نیاز به یک برنامه عمل روشن دارد. و شما به مربی کسب و کار مناسب در کنار خود نیاز دارید.

آیا شما و شرکتتان شایسته بهترین کمکی نیستید که می توانید دریافت کنید؟ بیایید به نقش مربی کسب و کار و آنچه که کوچینگ می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد نگاهی بیاندازیم.

1-نتایج از مربی کسب و کار شما

مربی کسب و کار شما با شما همکاری خواهد کرد تا یک برنامه روشن برای پیشبرد کسب و کارتان ایجاد کنید. با هم، اهداف خود را تعیین خواهید کرد و مربی کسب و کار شما به شما کمک می کند تا به آنها برسید. سریعتر

این فقط طرح نیست. یک مربی کسب و کار همچنین تاکتیک ها و اقدامات خاصی را پیشنهاد می کند که شرکت شما را توسعه می دهد. و به شما مسئولیت‌پذیری ساختاری می‌دهد تا کارها را انجام دهید.

هنگامی که با یک مربی کسب و کار خوب کار می کنید، باید از یک مشاور قابل اعتماد حمایت کنید تا شما را در مسیر درست نگه دارد.

2-چگونه می توانم بفهمم که کسی مربی خوبی است؟

در اینجا راهنمای قابل دانلود من در مورد چگونگی پیدا کردن مربی کسب و کار مناسب برای شما است. حداقل باید به دنبال فردی با تجربه مستقیم در اداره شرکت ها باشید – فردی که با آخرین تفکرات بازاریابی، مدیریت، بهره وری و امور مالی به روز باشد.

و باید یک مربی کسب و کار که دوست دارید و به آن اعتماد دارید پیدا کنید، فرد مناسبی که به شما کمک کند.

3-چگونه کسی را در منطقه خود پیدا کنم؟

شما لزوماً به یک مربی تجاری که اتفاقاً در همان نزدیکی مستقر است نیاز ندارید. برای به دست آوردن سود کامل، لازم نیست در یک اتاق با مربی خود باشید. یک مربی کسب و کار آنلاین از طریق Zoom با شما ملاقات خواهد کرد و بین جلسات از طریق تلفن و ایمیل در کنار شما خواهد بود. و شما مجبور نیستید دفتر خود را برای جلسات ترک کنید، بنابراین در زمان زیادی صرفه جویی می کنید.

کسب و کار شما سزاوار بهترین مربی کسب و کار است که می توانید پیدا کنید – آنها ممکن است همیشه همسایه نباشند.

کوچینگ کسب و کار چیست؟

یک مربی کسب و کار دو مجموعه مهارت دارد. آنها باید در مورد نحوه اداره انواع مشاغل موفق، ترجیحاً از تجربه مستقیم، اطلاعات زیادی داشته باشند. و آن‌ها باید مهارت‌هایی برای حمایت از شما در توسعه کسب‌وکار موفق‌تان داشته باشند، بنابراین می‌توانید با کمک آنها سریع‌تر از زمانی که خودتان آن را انجام می‌دادید، کسب‌وکارتان را پیش ببرید.

این ترکیبی از مهارت ها است که حیاتی است. بسیاری از مردم تمام تئوری های کسب و کار را می دانند یا خودشان کسب و کار بزرگی را اداره کرده اند. اما تا زمانی که آنها مهارت‌هایی برای حمایت از شما در توسعه کسب‌وکارتان به آنچه می‌خواهید ایجاد کنید را نداشته باشند، همه ایده‌ها و استراتژی‌های عالی در جهان کمکی نمی‌کنند.

چیزی که شما می خواهید شخصی است که بتواند با شما کار کند و دانش تخصصی در مورد آنچه در موقعیت خاص شما کارساز است را به شما بیاورد. و به شما کمک می کند تا آن ایده ها را در شرکت خود تحقق بخشید. این ترکیبی از دانش همراه با هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی است که بهترین مربی کسب و کار را می سازد.

یک مربی خوب کسب و کار از شما انواع سوال می پرسد

یک مربی خوب کسب و کار سوالات زیادی از شما خواهد پرسید. آن‌ها می‌خواهند درباره انگیزه‌های شخصی شما برای راه‌اندازی کسب‌وکار بدانند – آیا شما فردی هستید که می‌خواهید به سرعت یک کسب‌وکار را افزایش دهید و سپس آن را در ازای یک تن پول نقد بفروشید؟ یا بیشتر علاقه مند به توسعه یک شرکت پایدار هستید که درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد؟ چقدر می خواهید درآمد داشته باشید؟ ارزش های شما چیست و به چه چیزی علاقه دارید؟

و بهترین مربیان کسب و کار محصول یا خدمات و صنعت شما را بررسی خواهند کرد. اگر شما یک شرکت نظافتی را اداره می کنید، آنها تصور نمی کنند که مانند شرکت نظافتی است که سال گذشته با آن کار می کردند. یا اینکه باید باشد.

یک مربی بزرگ کسب و کار می خواهد بداند که شما چگونه کار می کنید

برخی از صاحبان مشاغل کوچک دوست دارند به آنجا بروند و مستقیماً بفروشند، شبکه های خود را ایجاد کنند و ارجاع دهند. دیگران بسیار ترجیح می دهند یک ماشین فروش آنلاین بسازند و خوشحال هستند که روی بازاریابی آنلاین تمرکز می کنند. بهترین مربیان کسب و کار علایق و ناپسندهای شما، شخصیت و نقاط قوت و ضعف شما را خواهند یافت، بنابراین استراتژی کسب و کار شما با این موارد مطابقت دارد.

اگر به دنبال داشتن یک کسب و کار عالی با یک کوچ کسب و کار هستید، به شماره ی 09353633423 در واتساپ پیام دهید.

ادامه مطلب

 

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

طراحی‌سایت و قیمت آن / شرکت فنی مهندسی فرآکام

امروزه برخورداری از یک وب سایت شرکتی به اندازه داشتن یک مغازه، دفتر یا شماره تلفن ضروری است. تحقیقات نشان داده است که 60 درصد مشتریان از برندها انتظار دارند که آن ها محتوای آنلاین در مورد تجارت خود داشته باشند پس صبر معنایی ندارد مشتریان شما به دنبال شما هستند! اگر صاحب کسب و کاری هستید یا جایی را اداره می کنید که وارد دنیای آنلاین نشده است، در این مطلب 10 دلیل وجود دارد که شما را متعجب می کند که چرا زودتر این کار را انجام نداده اید.

 1.پاسخ‌گویی 24 ساعته

 داشتن یک وب سایت به این مفهوم است که مشتریان همیشه می توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنندحتی در خارج از ساعات کاری، وب سایت شما به یافتن مشتریان جدید و پشتیبانی آنها ادامه می دهداین به کاربر راحتی را ارائه می دهد زیرا آنها می توانند در راحتی و در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، بدون اینکه فشار زیادی برای خرید داشته باشندبه علاوه، از آنجایی که امروزه اکثر شرکت‌ها وب‌سایت خود را دارند، این احتمال وجود دارد که با آفلاین ماندن مشتریان خود را به رقبای خود تحویل دهید.

2 .تبادل اطلاعات در ساده ترین حالت

یک وب سایت پلی است برا ارتباط بسیار سریع و آسان بین خریدار و فروشنده. می‌توانید ساعات کاری خود را فهرست کنید، اطلاعات تماس، تصاویر، مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم‌های تماس برای آسان تر کردن درخواست‌های مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید. حتی می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی را بارگذاری کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید و کسب و کار خود را به روشی مؤثر و مقرون به صرفه بفروشید. وب سایت همچنین یک راه خوب برای تبلیغ کانال های رسانه های اجتماعی و ایجاد یک راه ارتباطی با مشتریان خود است.

 .اعتبار در دنیای مدرن امروزی

امروزه این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتریان بالقوه به احتمال خیلی زیاد به هر کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد، بی اعتماد خواهند شد و همین امر را می توان در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز گفت. وب سایت ها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد کسب و کار شما با مشتریان و پاسخ به همه چیزهایی هستند که ممکن است داشته باشند. علاوه بر این، برخورداری از یک وب‌سایت با کیفیت خوب و استفاده آسان از آن باعث می‌شود مشتریان با استفاده از خدمات شما احساس راحتی کنند، زیرا این فکر را می‌کنند که می‌توانند تجربه مثبت یکسانی را در تمام زمینه‌های کسب‌وکار شما داشته باشند.

 .هزینه ها را کاهش می دهد

علاوه بر نمایش اطلاعات به سادگی، می‌توانید از وب‌سایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرف‌کنندگان نیز استفاده کنید، در برخی موارد حتی میتوانید هزینه هایی مثل پرداخت بهای آب و برق و یا حتی گاز را خیلی کم کنید چون همه چیز بصورت انلاین میباشد و فیزیکی نیست. در پرداخت حقوق کارمندان هم شما با کمترین هزینه روبرو هستید.. آیا خبری دارید که بخواهید با همکاران به اشتراک بگذارید یا اطلاعات مهمی دارید که توسط مدیریت قابل دسترسی باشد؟ داشتن یک وب سایت داخلی می تواند زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند زیرا هر چیزی که نیاز دارید یک مکان است و در هر زمان می توان به آن دسترسی داشت.

 .گسترش بازار

از آنجایی که سایت شما برای همه در سراسر جهان قابل دسترسی است، و موانع جغرافیایی مانع کار شما نمیشود. هر کسی، از هر کشوری، می تواند شرکت شما را پیدا کند و به همین دلیل، طراحی سایت امری ضروری در دنیای کسب و کار امروزی است.

6 . بینش مصرف کننده

ابزارهای تحلیلی به شما این اجازه را می‌دهند که مشخص کنید مشتری معمولی شما چه کسانی هستند، چگونه شما را پیدا کرده اند نداندععتتتت‌رتنتذنتذنتذ، چه چیزی را دوست دارند، و کسب و کار خود را برای بالا بردن خرید از طریق سایت خود مطابقت دهید. طیف گسترده‌ای از داده‌های موجود همچنین می‌تواند به شما در درک بهتر نحوه تأثیر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی بر برند یا کسب و کار شما کمک کند و حتی می‌تواند فرصت‌هایی را برای تغییر جنبه‌های آفلاین کسب‌وکارتان مثل زمان افتتاح شعب، تبلیغات و یا حتی طریقه جذب مشتری برجسته کند.

7 . تبلیغات

ابزارهایی مانند گوگل ادوردز یا تبلیغات در فیس بوک به شما این قدرت را می دهد که با دقت و اطمینان بیشتری نسبت به روش های سنتی تبلیغات آفلاین به مشتریان دسترسی پیدا کنید. سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای بالا بردن آگاهی هستند، اگر به درستی انجام شود، ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد. خدمات حرفه ای سئو در غرب تهران

8. رقبای آنلاین

اگر وب‌سایتی ندارید، به احتمال زیاد رقیب شما این کار را خواهد کرد، این بدان معناست که شما در به دست آوردن مشتریان جدید شکست میخورید و نمی‌توانید در خط مقدم ذهن آنها باشید. بسیار مهم است که هیچ فرصتی را از دست ندهید.

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت تخصصی در غرب تهران/ شرکت فنی مهندسی فرآکام

آیا هنوز وب سایت ندارید یا می خواهید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید؟

آیا می خواهید طراحی وب سایت حضور چشمگیر شما را نشان دهد؟

وب سایت مهم ترین دارایی بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کار مدرن است. در عصر دیجیتال امروز، هر شرکتی به یک وب سایت قوی، جذاب و سازگار با موبایل نیاز دارد. یک وب سایت به عنوان نماینده مجازی شما عمل می کند که 24/7 فروش ایجاد می کند. اگر وب‌سایتی ندارید یا قدیمی است، مطمئناً سرنخ‌ها و ترافیک طبیعی را از دست می‌دهید.

ما یک شرکت طراحی وب تمام عیار در غرب تهران با ارائه رویکردهای طراحی وب کاربر محور و مناسب موبایل (رسپانسیو) هستیم . خدمات طراحی وب ما توسط استارتاپ های، متوسط ​​و بزرگ در غرب تهران مورد استقبال قرار می گیرد. طراحان وب ما برای رفع نیازهای خاص شما اختصاص داده شده اند.

اگر فقط یک سوال کلی دارید، با استفاده از جزئیات صفحه تماس با ما تماس بگیرید.

پس از دریافت قیمت، در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. همچنین می‌توانید ما را به اینستاگرام اضافه کنید:farakamco  . ما در اینستاگرام در دسترس هستیم که می توانید در مورد پروژه خود بحث مفصلی داشته باشید.

اگر وب سایتی دارید که می خواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید یا می خواهید یک وب سایت جدید ایجاد کنید. فرم را پر کنید و با یک نقل قول به شما پاسخ خواهیم داد.

هرچه جزئیات بیشتری در مورد پروژه خود ارائه دهید، بهتر است. این همچنین به ما کمک می کند تا نیازهای شما را به وضوح درک کنیم. هنگامی که ما فرصتی برای بررسی الزامات پروژه شما داشتیم، از طریق یک نقل قول به شما ایمیل می‌کنیم. اگر لازم باشد چیزی را روشن کنیم، با استفاده از جزئیاتی که ارائه می‌کنید، دوباره با شما تماس خواهیم گرفت.

پس از دریافت قیمت، در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. همچنین می‌توانید ما را به اینستاگرام اضافه کنید:farakamco  . ما در اینستاگرام در دسترس هستیم که می توانید در مورد پروژه خود بحث مفصلی داشته باشید.

آمار در مورد طراحی وب سایت و اهمیت

آیا هنوز وب سایت ندارید؟ یا وب سایت موجود شما باعث رشد کسب و کار شما نمی شود؟ خوب؛ وقت آن رسیده است که رویکردهای طراحی وب خود را اصلاح کنید. تعجب میکنم چرا؟ این ارقام را در نظر بگیرید:

  • 93 درصد از تراکنش‌های آنلاین با یک وب‌سایت شروع می‌شوند و در صفحات برتر نتایج جستجو قرار می‌گیرند
  • 63 درصد از مشتریان از وب سایت شرکت شما برای یافتن خدمات شما استفاده می کنند
  • 50 درصد از بازدیدکنندگان قبل از اینکه با شما درگیر شوند، وب سایت شما را نگاه می کنند
  • 75 درصد از کاربران اعتبار شرکت شما را بر اساس طراحی وب سایت شما قضاوت می کنند
  • 38 درصد از مردم در صورتی که طرح‌بندی یا محتوا جذاب نباشد، بازدید از وب‌سایت‌ها را متوقف می‌کنند
  • 88 درصد از مصرف کنندگان در صورت داشتن تجربه کاربری به سایت شما باز نمی گردند.

چگونه ما میتوانیم به شما کمک کنیم؟

 82 درصد از کاربران اینترنت قبل از تماس با یک شرکت، وب سایت ها را مرور می کنند. در چنین حالتی، آیا وب سایت شما به اندازه کافی مسئولیت دارد که آن محققان بالقوه را به خریدار تبدیل کند؟ اجازه دهید راه حل های بازاریابی اینترنتی ما به شما کمک کند! ما خدمات طراحی وب سایت حرفه ای در غرب تهران را برای مشاغل مختلف ، از راه های مختلف ارائه می دهیم. با طراحی های وب خلاقانه و جذاب؛ ما به کسب و کار شما کمک می کنیم تا مهمانان و فروش بیشتری جذب کند. تنها ارائه ی طرح های چشم نواز کاری نیست که ما انجام دهیم. ما بر تبدیل بازدیدکنندگان شما به مشتری و حفظ آنها برای مدت طولانی تمرکز می کنیم. ما بیش از یک وب سایت زیبا، سایت های استراتژیک را با رویکردهای نتیجه گراتر می سازیم.

استراتژی های اختصاصی طراحی وب برای رشد برند شما

 با حداقل دانش کدنویسی و برنامه نویسی هر کسی می تواند یک وب سایت بسازد. داشتن وب سایت کار سختی نیست. داشتن یک وب سایت خوب با طراحی جذاب نیاز به کار دارد. ما اهمیت سایت کسب و کار شما را برای رشد برند شما درک می کنیم. ما می دانیم که چگونه مشتریان بالقوه شما را از طریق طراحی های وب شما هدف قرار دهیم. تیم توسعه دهنده ما استراتژی های طراحی اثبات شده ای را ارائه می دهد تا مطمئن شود که سایت متمایز است. از طریق طرح های چشم نواز؛ ما می توانیم عملکرد وب سایت شما را نسبت به رقبای شما بهتر کنیم. تیم حرفه ای ما طرح های تخصصی و سفارشی برای وب سایت های تجاری را به مشاغل در هر اندازه ارائه می دهد.

چرا ما را استخدام کنید؟

البته تعداد زیادی از شرکت های طراحی و توسعه وب در بازار موجود است. پس چرا ما را استخدام می کنید؟ خدمات طراحی وب سایت ما چه ویژگی خاصی دارد؟ بیایید دریابیم:

ما تیمی متشکل از توسعه دهندگان و طراحان وب با تجربه و ماهر برای انجام هر پروژه ای داریم. آنها خلاق هستند، تمرین می کنند و به هر پروژه ای اختصاص داده شده اند.

ما رویکردهای موبایل اول را برای طراحی وب سایت اولویت بندی می کنیم. ما معتقدیم که دستگاه‌های موبایل اولین دری هستند که به چندین مشتری بالقوه دسترسی پیدا می‌کنند. به همین دلیل است که ما طرح های سازگار با موبایل ارائه می دهیم.

طراحان وب اختصاصی ما طرح‌بندی‌های وب‌سایت کاربرپسند را مطابق با روندهای مرتبط با پاسخ‌گویی و سازگاری با موبایل ایجاد می‌کنند. ما طرح‌بندی‌های منحصربه‌فرد و جذابی ایجاد می‌کنیم که حداکثر چشم‌ها را جلب می‌کند.

وب‌سایت‌های واکنش‌گرا و سازگار با مرورگرهای متقابل ما، تعامل و تعامل دو برابری با بازدیدکنندگان را آغاز می‌کنند. با طرح‌بندی‌های مناسب برای سئو و رسانه‌های اجتماعی؛ ما سایت شما را قابل اشتراک گذاری تر می کنیم.

به جای موتورهای جستجو؛ طراحی های وب ما بیشتر بر روی جستجوگران انسانی متمرکز است. ما با ویژگی‌هایی مانند فونت‌های ساده، انتقال امن، و طرح‌های رنگی بی‌عیب و غیره سازگار می‌مانیم.

فرآیند طراحی وب سایت ما با استفاده از آخرین فن آوری طراحی شده است..

طراحی‌های وب‌سایت ما ترکیبی عالی از طرح‌بندی‌های خلاقانه، بارگذاری سریع‌تر صفحه، انتقال صفحه امن را ارائه می‌دهند. این UX بهینه و تجربه لذت بخش گشت و گذار در وب سایت را تضمین می کند.

ما یک شرکت طراحی وب با خدمات کامل با تجربه گسترده در بازاریابی دیجیتال هستیم. ما می توانیم SEO، SMM(Social Media Marketing) بازاریابی توسط شبکه های اجتماعی و سایر طرح های تبلیغات دیجیتال را نیز انجام دهیم.

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

کوچ حرفه ای

کوچ حرفه ای از نظر شما چه کسی است؟

شناخت اهداف حرفه ای خود اولین قدم برای دستیابی به آنهاست. برای تعیین اینکه اهداف شما چیست و برای دستیابی به آنها باید چه اقدامی انجام دهید، یک کوچ حرفه ای پیدا کنید که بتواند پشتیبانی و راهنمایی ارائه دهد. به جای اینکه شما را با ایده های کلی در مورد موفقیت راهنمایی کند، یک کوچ حرفه ای در کنار شما برای ایجاد یک برنامه شخصی کار می کند. در این مقاله به بررسی چیستی کوچ حرفه ای می پردازیم، مزایای استفاده از یک کوچ حرفه ای را بررسی می کنیم، انواع کوچ های حرفه ای را بررسی می کنیم و تفاوت بین کوچینگ و منتورینگ را توضیح می دهیم.

کوچ حرفه ای چیست؟

کوچ حرفه ای کسی است که از افراد حرفه ای حمایت می کند و آنها را در تعقیب اهداف شخصی یا حرفه ای راهنمایی می کند. یک فرد ممکن است زمانی که به دنبال پیشرفت حرفه ای است، مربی استخدام کند، یا یک کسب و کار ممکن است مربی را برای تشویق کار تیمی بهتر استخدام کند. کوچ‌ها با توانمندسازی افراد یا گروه‌ها در جهت خودکفایی، بهبود استراتژی‌ها در عملکرد و بهبود دیدگاه‌های چشم‌انداز شخصی و حرفه‌ای، قصد دارند به مشتریان خود کمک کنند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

مربیان حرفه ای مشکلاتی را برای مشتریان خود حل نمی کنند اما می توانند مشتریان را برای حل مشکلات خود راهنمایی و انگیزه دهند. مربیان می توانند در هر مرحله از پیشرفت شغلی به مشتریان کمک کنند. برای کسانی که به دنبال شغل یا شغل جدید هستند، یک مربی می‌تواند تکنیک‌هایی را پیشنهاد کند که اعتماد به نفس مورد نیاز برای تداوم و موفقیت در طول جستجوی کار را افزایش دهد. در مقایسه، افرادی که می‌خواهند در حرفه خود پیشرفت کنند، ممکن است از استراتژی‌های مربیگری بهره ببرند که بر بهبود مهارت‌هایی مانند مدیریت زمان، حل تعارض، بهره‌وری و ارتباطات تمرکز دارد.

به عنوان مثال، کارمندی در یک شرکت مالی را تصور کنید که در نظر دارد شغل خود را در زمینه روزنامه نگاری مالی تغییر دهد. یک کوچ حرفه ای ابتدا به دلایل مشتری برای تمایل به این تغییر شغلی گوش می دهد. سپس، آنها ممکن است مزایا و معایب تغییر شغل، موانعی که مشتری ممکن است با آن روبرو شود، مراحل مورد نیاز برای بهبود شانس موفقیت و یک چارچوب زمانی واقعی برای تکمیل این مراحل را فهرست کنند. پس از صحبت با مربی، مشتری دیدگاه روشن تری دارد و می تواند تصمیم بگیرد که آیا تغییر شغلی را ادامه دهد یا خیر.

مزایای استفاده از کوچ حرفه ای

یک کوچ حرفه ای می تواند از چندین طریق از مشتریان حمایت کند. برخی از مزایایی که مربیان می توانند ارائه دهند عبارتند از:

1-تعیین و دستیابی به اهداف

یک کوچ می تواند به مشتری کمک کند تا اهداف حرفه ای و شخصی واقعی را تعیین کند. مربیان اغلب آرزوها و گزینه های مشتریان خود را بررسی می کنند و با هم برنامه ای برای دستیابی به اهداف تعیین می کنند.

به عنوان مثال، با یک مشتری که مایل است نقش رهبری بیشتری در سازمان خود داشته باشد، یک مربی ممکن است ویژگی‌هایی را که رهبران اغلب دارند و موقعیت‌های پیشرفته‌ای که ممکن است به دنبال آن باشند، مورد بحث قرار دهد. در مرحله بعد، آنها می توانند مراحل توسعه مهارت های رهبری، مانند ثبت نام در یک دوره سخنرانی عمومی را برای تقویت توانایی خود در برقراری ارتباط و جهت دهی بیان کنند.

2-دیدگاه جدید و خودآگاهی

یک کوچ حرفه ای کسی است که می توانید با او در مورد مسائل حساس صحبت کنید، اما آنها یک شخص ثالث بی طرف خارج از سازمان شما نیز هستند. یک مربی احتمالاً بینشی در مورد احتمالات رشد شما ارائه می دهد که ممکن است شما در نظر نگرفته باشید. همچنین، پس از کار با طیف متنوعی از مشتریان، آنها می توانند از دانش خود در مورد آنچه برای دیگران مفید بوده است استفاده کنند تا شما را راهنمایی کنند.

بی طرفی یک مربی همچنین به آنها اجازه می دهد با شما صادق باشند. آنها ممکن است به اشکالاتی اشاره کنند که می توانید روی آنها کار کنید یا مواردی را که ممکن است در آنها کار اشتباهی انجام داده باشید یا گفته اید. این صداقت می تواند به شما در شناسایی ویژگی های جدید در مورد خودتان و راه های بهبود آنها کمک کند.

3-مسئولیت پذیری و انگیزه

مربیان اغلب بازخورد و تشویق مستمر ارائه می دهند تا احتمال بیشتری برای رسیدن به اهداف خود داشته باشید. زمانی که آنها اهداف شما و نحوه برنامه ریزی شما برای دستیابی به آنها را می دانند، می توانند تشخیص دهند که شما در مسیر درست هستید و به شما یادآوری می کنند که چه زمانی ممکن است نیاز به اصلاح مسیر اقدام خود داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر کارمندی بخواهد در محل کار خود ابتکار عمل بیشتری داشته باشد اما فرصت‌های جدیدی را به دست آورد، یک مربی ممکن است به این نکته توجه کند: “شما این شانس را داشتید که در آنجا ابتکار عمل کنید، اما از آن استفاده نکردید.” با درک این موضوع، احتمال بیشتری وجود دارد که کارمند از فرصت بعدی که پیش می آید استفاده کند. یادآوری مکرر هدف و اقداماتی که متعهد به انجام آنها شده‌اید، می‌تواند شما را بیشتر در قبال اعمالتان مسئول کند و به شما انگیزه دهد که ادامه دهید.

4-حمایت از توسعه

رشد حرفه ای اغلب مستلزم امتحان چیزهای جدید است که گاهی اوقات ممکن است احساس ناراحتی کند. یکی از مزایای یک کوچ حرفه ای این است که به شما کمک می کند در طول فرآیند رشد خود احساس ارتباط و حمایت کنید. وظیفه آنها این است که برای شما حضور داشته باشند تا بتوانند با جدیت به نگرانی های شما گوش دهند و در مورد آنها بازخورد صادقانه ارائه دهند. حمایت آنها ثابت است، و دانستن اینکه شما از این حمایت برخوردار هستید، می تواند شما را در چارچوب ذهنی امن تری قرار دهد که برای یادگیری و توسعه مفید است.

انواع مربیان حرفه ای

انواع مختلفی از مربیان حرفه ای وجود دارد که بسیاری از آنها بر روی نوع خاصی از هدف حرفه ای یا شخصی تمرکز می کنند. چند نمونه از مربیان حرفه ای عبارتند از:

کوچ شخصی: افرادی که نگران حفظ تعادل بین کار و زندگی یا تأثیر زندگی شخصی خود هستند، ممکن است با یک کوچ شخصی کار کنند. مربیان شخصی در یک تخصص گسترده تر کار می کنند و احتمالاً می توانند در هر جنبه ای از زندگی شخصی یا حرفه ای شما پشتیبانی کنند.

کوچ کسب و کار: یک کوچ کسب و کار اغلب بر مشتریانی تمرکز می کند که می خواهند تغییرات شغلی کوتاه مدت یا بلندمدت ایجاد کنند. آنها ممکن است با جستجوی شغل، نوشتن رزومه، مصاحبه و پیشرفت حرفه ای شما را راهنمایی کنند.

برای ارتباط با محمدرضا علیا کوچ حرفه ای از موسسه فراکوچ با شماره ۰۹۳۵۳۶۳۳۴۲۳در واتساپ در ارتباط باشید یا از طریق این لینک اقدام فرمایید.

ادامه مطلب

 

  • عارفه شتا