علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

طراحی‌سایت و قیمت آن / شرکت فنی مهندسی فرآکام

امروزه برخورداری از یک وب سایت شرکتی به اندازه داشتن یک مغازه، دفتر یا شماره تلفن ضروری است. تحقیقات نشان داده است که 60 درصد مشتریان از برندها انتظار دارند که آن ها محتوای آنلاین در مورد تجارت خود داشته باشند پس صبر معنایی ندارد مشتریان شما به دنبال شما هستند! اگر صاحب کسب و کاری هستید یا جایی را اداره می کنید که وارد دنیای آنلاین نشده است، در این مطلب 10 دلیل وجود دارد که شما را متعجب می کند که چرا زودتر این کار را انجام نداده اید.

 1.پاسخ‌گویی 24 ساعته

 داشتن یک وب سایت به این مفهوم است که مشتریان همیشه می توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنندحتی در خارج از ساعات کاری، وب سایت شما به یافتن مشتریان جدید و پشتیبانی آنها ادامه می دهداین به کاربر راحتی را ارائه می دهد زیرا آنها می توانند در راحتی و در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، بدون اینکه فشار زیادی برای خرید داشته باشندبه علاوه، از آنجایی که امروزه اکثر شرکت‌ها وب‌سایت خود را دارند، این احتمال وجود دارد که با آفلاین ماندن مشتریان خود را به رقبای خود تحویل دهید.

2 .تبادل اطلاعات در ساده ترین حالت

یک وب سایت پلی است برا ارتباط بسیار سریع و آسان بین خریدار و فروشنده. می‌توانید ساعات کاری خود را فهرست کنید، اطلاعات تماس، تصاویر، مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم‌های تماس برای آسان تر کردن درخواست‌های مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید. حتی می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی را بارگذاری کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید و کسب و کار خود را به روشی مؤثر و مقرون به صرفه بفروشید. وب سایت همچنین یک راه خوب برای تبلیغ کانال های رسانه های اجتماعی و ایجاد یک راه ارتباطی با مشتریان خود است.

 .اعتبار در دنیای مدرن امروزی

امروزه این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتریان بالقوه به احتمال خیلی زیاد به هر کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد، بی اعتماد خواهند شد و همین امر را می توان در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز گفت. وب سایت ها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد کسب و کار شما با مشتریان و پاسخ به همه چیزهایی هستند که ممکن است داشته باشند. علاوه بر این، برخورداری از یک وب‌سایت با کیفیت خوب و استفاده آسان از آن باعث می‌شود مشتریان با استفاده از خدمات شما احساس راحتی کنند، زیرا این فکر را می‌کنند که می‌توانند تجربه مثبت یکسانی را در تمام زمینه‌های کسب‌وکار شما داشته باشند.

 .هزینه ها را کاهش می دهد

علاوه بر نمایش اطلاعات به سادگی، می‌توانید از وب‌سایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرف‌کنندگان نیز استفاده کنید، در برخی موارد حتی میتوانید هزینه هایی مثل پرداخت بهای آب و برق و یا حتی گاز را خیلی کم کنید چون همه چیز بصورت انلاین میباشد و فیزیکی نیست. در پرداخت حقوق کارمندان هم شما با کمترین هزینه روبرو هستید.. آیا خبری دارید که بخواهید با همکاران به اشتراک بگذارید یا اطلاعات مهمی دارید که توسط مدیریت قابل دسترسی باشد؟ داشتن یک وب سایت داخلی می تواند زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند زیرا هر چیزی که نیاز دارید یک مکان است و در هر زمان می توان به آن دسترسی داشت.

 .گسترش بازار

از آنجایی که سایت شما برای همه در سراسر جهان قابل دسترسی است، و موانع جغرافیایی مانع کار شما نمیشود. هر کسی، از هر کشوری، می تواند شرکت شما را پیدا کند و به همین دلیل، طراحی سایت امری ضروری در دنیای کسب و کار امروزی است.

6 . بینش مصرف کننده

ابزارهای تحلیلی به شما این اجازه را می‌دهند که مشخص کنید مشتری معمولی شما چه کسانی هستند، چگونه شما را پیدا کرده اند نداندععتتتت‌رتنتذنتذنتذ، چه چیزی را دوست دارند، و کسب و کار خود را برای بالا بردن خرید از طریق سایت خود مطابقت دهید. طیف گسترده‌ای از داده‌های موجود همچنین می‌تواند به شما در درک بهتر نحوه تأثیر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی بر برند یا کسب و کار شما کمک کند و حتی می‌تواند فرصت‌هایی را برای تغییر جنبه‌های آفلاین کسب‌وکارتان مثل زمان افتتاح شعب، تبلیغات و یا حتی طریقه جذب مشتری برجسته کند.

7 . تبلیغات

ابزارهایی مانند گوگل ادوردز یا تبلیغات در فیس بوک به شما این قدرت را می دهد که با دقت و اطمینان بیشتری نسبت به روش های سنتی تبلیغات آفلاین به مشتریان دسترسی پیدا کنید. سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای بالا بردن آگاهی هستند، اگر به درستی انجام شود، ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد. خدمات حرفه ای سئو در غرب تهران

8. رقبای آنلاین

اگر وب‌سایتی ندارید، به احتمال زیاد رقیب شما این کار را خواهد کرد، این بدان معناست که شما در به دست آوردن مشتریان جدید شکست میخورید و نمی‌توانید در خط مقدم ذهن آنها باشید. بسیار مهم است که هیچ فرصتی را از دست ندهید.

ادامه مطلب

  • ۰۱/۰۵/۰۹
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی