علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

۷ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله، 14 گام برای بهبود سرعت وب سایت، به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر شما یک مبتدی و صاحب وب سایت هستید، در بیشتر موارد نگران سرعت وب سایت نخواهید بود.

بعد از طراحی وب سایت یا راه اندازی وبلاگ خود ، ممکن است احساس کنید همه چیز سر جای خود است. سایت شما زیبا است، بنابراین باید به این معنی باشد که مردم مشکلی نخواهند داشت که چند ثانیه بیشتر منتظر بمانند تا به درستی بارگذاری شود، درست است؟

نه، اینطور نیست.

بر اساس تحقیقات گوگل، هر چه مدت زمان بیشتری برای بارگذاری یک صفحه طول بکشد، افراد بیشتری یک وب سایت را رها می کنند.

 

 

همچنین، گوگل Web Core Vitals را معرفی کرده است (که به عنوان یک فاکتور رتبه‌بندی برای وب‌سایت‌ها محسوب می‌شود) که در مورد سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها به جزئیات بیشتر می‌پردازد. هرچه سرعت وب سایت شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای رسیدن به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل دارید.

سلام ، ما تجربه و دانش تیم توسعه فرآکام و تکنیک‌هایی را که برای بهبود سرعت بارگذاری وب‌سایت خود استفاده کرده‌ایم (farakam.co)را باشما به اشتراک می‌گذاریم.

با دنبال کردن این آموزش، عناصر موثر بر سرعت وب سایت خود را درک خواهید کرد. با هر عنصر، ابزاری را به شما نشان خواهم داد که به شما کمک می کند سرعت وب سایت را افزایش دهید یا یک مشکل خاص را حل کنید. همچنین، در صورت امکان، خدماتی را ذکر خواهم کرد که می توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید، بدون اینکه ساعت ها وقت صرف تحقیق کنید.

P.S. برخی از مراحل این راهنما مختص طراحی سایت با وردپرس می باشد، زیرا این همان چیزی است که ما برای سایت خود استفاده می کنیم. اگر از سایر ابزارهای سازنده وب سایت استفاده می کنید، می توانید تکنیک های بهینه سازی سرعت مشابه را بر اساس ویژگی های موجود اعمال کنید.

مرحله 1: تست سرعت را اجرا کنید

قبل از انجام هر کاری، مهم است که یک آزمایش مناسب انجام دهید. اگرچه حتی بدون تست هم می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید، من قویاً پیشنهاد می‌کنم حداقل یک تست سرعت انجام دهید تا معیاری داشته باشید که به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که سایت شما چقدر خوب عمل می‌کند، و بعد از اتمام تمام پیشرفت‌ها چقدر نتیجه خوب است.

ابزار رایگان

خوشبختانه، تست‌های سرعت رایگان برای هر کسی وجود دارد. شما فقط باید یکی را انتخاب کنید،  URL خود را وارد کنید و اجازه دهید ابزار جادوی خود را انجام دهد.

PageSpeed ​​Insights گوگل

از آنجایی که اکثر مردم سایت خود را برای گوگل بهینه می کنند، اولین ابزاری که به آن اشاره می کنم، PageSpeed ​​Insights گوگل است. این کاملاً ساده است و می توانید در عرض چند ثانیه به نتیجه برسید.

PageSpeed ​​Insights Google را باز کنید.

آدرس سایت خود را وارد کنید.

بر روی دکمه “Analyze” کلیک کنید.

در مورد من، 10 تا 15 ثانیه طول کشید تا آزمایش کامل شود و نتایج به اشتراک گذاشته شده در تصویر زیر را به من نشان دهد.

پس از دیدن عدد سبز رنگ در بالای آن جایی که می‌خواهید امتیاز 100 را به دست آورید، چندین بخش دیگر وجود خواهد داشت که می‌خواهید به دقت بررسی کنید. آنها هستند:

اولین رنگ محتوایی (FCP)

بزرگترین رنگ محتوایی (LCP)

تغییر چیدمان تجمعی (CLS)

هر سه عنصر بخشی از موارد حیاتی برای وب سایت هستند که اکنون در معیارهای اصلی گوگل گنجانده شده اند که سرعت یا کندی سایت شما را نشان می دهد. می‌توانید در راهنمای ما درباره نحوه بهینه‌سازی سایت تلفن همراه خود درباره موارد حیاتی برای وب سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

GTmetrix

یکی از محبوب ترین تست های سرعت وب سایت GTmetrix است. این کاملا رایگان است و در کمتر از یک دقیقه قابل انجام است:

به GTmetrix بروید.

آدرس کامل سایت خود را وارد کنید.

دکمه Run Test را بزنید و حدود 30 ثانیه صبر کنید.

پس از آن، نمره ای دریافت خواهید کرد که سرعت وب سایت شما را به شما نشان می دهد. این تست همچنین جزئیاتی مانند عملکرد سایت شما، ساختار آن و همچنین موارد حیاتی برای وب سایت را که اکنون یک فاکتور اصلی رتبه بندی برای گوگل هستند به شما نشان می دهد.

 

اگر قبلاً به طور فعال روی بهینه سازی سایت خود برای سرعت کار نکرده اید، این احتمال وجود دارد که نمره کاملی کسب نکنید. اما نگران نباشید، اگر شروع به دنبال کردن تمام مراحل کنید، می‌توانید برای این کار تلاش کنید.

مرحله 2: میزبانی وب سریع و قابل اعتماد دریافت کنید

یک وب سایت سریع با میزبانی خوب شروع می شود. مهم نیست که چقدر برای ارائه بهترین تجربه کاربری تلاش می کنید، اگر هاست شما ضعیف باشد، سرعت وب سایت شما آسیب خواهد دید.

بهترین شرکت‌های میزبانی از همه چیز مراقبت می‌کنند، و لازم نیست بدانید که پشت درهای بسته چه می‌گذرد. از سخت افزار با کیفیت و به خوبی نگهداری شده تا اجزای نرم افزاری که به طور منظم به روز می شوند، خدمات میزبانی می تواند برای بهبود سرعت سایت شما انجام دهد.

برای شروع راه درست، سایت خود را با Bluehost، یکی از شرکت های میزبانی کمیاب که به طور رسمی توسط WordPress.org توصیه می شود، میزبانی کنید. سال ها تجربه و میلیون ها وب سایت میزبانی شده، این شرکت میزبانی را به یکی از بهترین ها در زمینه خود تبدیل می کند – چیزی که به راحتی به داشتن یک وب سایت قوی تبدیل می شود.

مرحله 3: یک سرویس شبکه توزیع محتوا (CDN) را پیاده سازی کنید

دنیای ما جای بزرگی است. اگرچه سرعت اینترنت در طول سال ها به شدت بهبود یافته است، فاصله فیزیکی بین رایانه ها و سرورها هنوز نقش مهمی در سرعت آنلاین بازی می کند. این بدان معناست که بارگیری اطلاعات از یک سرور از کشور شما به طور کلی سریعتر از بارگیری داده ها از سراسر جهان خواهد بود، درست مانند اینکه خرید یک میز قهوه از IKEA در شهر خود به جای اینکه مجبور شوید برای دریافت آن در کشور دیگری رانندگی کنید، آسان تر است.

اینجاست که شبکه‌های تحویل محتوا وارد می‌شوند. آنها به شما اجازه می‌دهند تا وب‌سایت خود را روی چندین سرور در سراسر جهان میزبانی کنید. CDN می تواند نزدیکترین مکان را برای هر فردی که سایت شما را بارگذاری می کند تشخیص دهد و محتوا را از نزدیکترین سرور بارگیری کند. بنابراین، اگر یک بازدیدکننده سعی کند سایت شما را از ایالات متحده بارگذاری کند، محتوا را از یکی از سرورهای ایالات متحده دریافت می کند، در حالی که شخصی که از اروپا می آید سایت شما را از طریق سروری که در نزدیکی آنها قرار دارد، به عنوان مثال در لندن، بارگذاری می کند.

اگر سایت را در Bluehost میزبانی می کنید، می توانید CDN های با سرعت واقعی را در کنترل پنل پیدا کنید. فقط با راه اندازی آن، سایت شما جهانی می شود و سریعتر برای افراد از سراسر جهان بارگذاری می شود.

همچنین می توانید خدمات CDN شخص ثالث را دریافت کنید. محبوب ترین CDN ها عبارتند از:

Cloudflare

KeyCDN

StackPath

Google Cloud CDN

Rackspace

CacheFly

Amazon CloudFront

بیشتر بخوانید:

چگونه بهترین سرویس CDN را برای وب سایت خود پیدا کنید

مرحله 4: فایل های CSS و جاوا اسکریپت را کوچک کنید

ادامه مطلب

 

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

وقتی می‌گوییم «کوچ کسب‌وکار»، ممکن است بلافاصله سخنرانان انگیزشی جذاب، اتاق کنفرانس هتل سرد و قهوه‌ای به همان اندازه تلخ به ذهنتان برسد. اما کوچینگ کسب‌وکار می‌تواند مهم‌ترین سرمایه‌گذاری باشد که در حرفه یا کسب‌وکار خود انجام می‌دهید، زیرا می‌تواند به طور مستقیم به شما نکات دنیای کسب و کار را بیاموزد.

پیگیری یک کوچ کسب و کار یا کارآفرینی می تواند به عنوان یک منبع عالی برای همه انواع صنایع عمل کند. چه یک حرفه ای در کسب و کار باشید که در تلاش برای کسب ترفیع هستید و چه کارآفرینی که از حرکت بعدی خود مطمئن نیستید، بیزینس کوچ حرفه ای می تواند شما را در مسیری سودآور به سوی موفقیت قرار دهد.

در مقاله بهترین خدمات کوچینگ کسب و کار ، متوجه میشوید که یک مربی کسب و کار چه می کند، چرا باید یکی را استخدام کنید، و چگونه فردی را بیابید که شما را در تحقق اهدافتان کمک کند.

کوچینگ کسب و کار چیست؟

یک بیزینس کوچ حرفه ای به کارآفرینان، صاحبان مشاغل و حرفه ای ها به روش های مختلف کمک می کنند تا رشد کنند. آن‌ها پول دریافت می‌کنند و معمولاً بر اساس یک برنامه ثابت کار می‌کنند تا بازخورد عملی، مشاوره شخصی و برنامه‌های رشد را برای مشتریان خود به اشتراک بگذارند تا درآمد شرکت را افزایش دهند، شغل خود را تسریع کنند یا رشد کسب و کار را افزایش دهند.

هدف یک بیزینس کوچ حرفه ای کمک به صاحبان کسب و کار است که بر نقاط قوت رهبری خود تأکید کنند و کاستی ها و نقاط ضعف خود را کاهش دهند و مسیر مشخصی را ایجاد کنند که به آنها کمک کند تا بتوانند تصمیمات تجاری بهتری گرفته و چشم انداز کلی خود را آشکار کنند.

کوچینگ کسب و کار شامل چه مواردی است؟

راهنمایی در تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت یک بیزینس و کسب و کار

برنامه ریزی استراتژیک برای پیشرفت و پایداری بیزینس شما

مشاوره حرفه ای که برای کمک به شما در به دست آوردن دیدگاه ارزشمند، طراحی شده است

ایجاد و بازنگری وظایف مختلف عملیات تجاری

مسئولیت پذیری برای رسیدن به هدف در موسسه یا سازمان مورد نظر شما

مربی کسب و کار شما از شما انتظار دارد که در طول جلسات خود را کامل نشان دهید تا بتوانید روی کسب و کار خود کار کنید نه در آن. بنابراین، هنگام کار با یک مربی، سطحی از خودآگاهی لازم است (علاوه بر دیدگاهی که در مورد سازمان خود ایجاد می کنید).

علاوه بر این مهم است که توجه کنید که نوع کوچینگی که دریافت می‌کنید می‌تواند بر «ارزش» آن‌ها برای کسب‌وکار شما تأثیر گذار باشد، چه در سطح محلی یا دیجیتالی انتخاب کنید.

بیزینس کوچینگ حضوری در مقابل کوچ کسب و کار آنلاین

کوچ های کسب و کار محلی مزیت اضافه کار با شخصی را ارائه می دهند که بازار را از نزدیک درک می کند و از دانشی که در مورد جامعه دارند، برای کمک به شما استفاده می کنند. آنها همچنین می توانند به طور بالقوه به شما کمک کنند تا با ارجاع بر اساس نیازهای شما، شبکه و شراکت با سایر مشاغل داشته باشید.

مربی‌های کسب‌وکار آنلاین به شما انعطاف‌پذیری می‌دهند که ممکن است در محلی پیدا نکنید. می توانید با ایجاد یک برنامه زمان بندی، اسناد را در قالب دیجیتال به اشتراک بگذارید که در آن نگران از دست دادن اطلاعات و جلسه نباشید. اگر بخواهید کمتر با هم تعامل داشته باشید، کوچینگ کسب و کار آنلاین می تواند مقرون به صرفه تر باشد.

اکنون که این تمایز را قائل شدیم، بیایید در وهله اول درباره اینکه چرا باید یک مربی کسب و کار استخدام کنید بحث کنیم.

چرا نیاز است یک مربی یا کوچ کسب و کار در سازمان خود استخدام کنید؟

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

 

در این مقاله به 10 مزیت داشتن لایف کوچ اشاره خواهیم کرد :

کیتی ادما

“زندگی مدرن می تواند استرس زا و همانند یک عمل شعبده بازی باشد. آیا خوب نیست که کسی آنجا باشد که شما را در مدیریت اهداف زندگی و پیمایش چالش ها راهنمایی کند؟ معرفی لایف کوچ …

مربی زندگی یا لایف کوچ دقیقا چیست؟

یک لایف کوچ اساساً کسی است که می تواند به شما در مدیریت زندگی و چالش های مختلفی که در این راه با آن مواجه می شوید کمک کند. چه بخواهید زندگی خود را به طور کامل بازسازی کنید، اهداف چالش برانگیز و مشخصی را برای خود تعیین کنید، یا به سادگی بخواهید کسی در مورد مسائل روزمره به شما شفافیت بدهد، یک مربی زندگی می تواند منبع ارزشمندی از حمایت و دانش باشد.

در اینجا فقط ده روش وجود دارد که می توانید از جلسات با یک کوچ زندگی بهره مند شوید:

1-پشتیبانی عینی

در حالی که دوستان و خانواده می‌توانند منبع حمایت باورنکردنی در مان‌های سخت باشند، گاهی اوقات ما به یک فرد خارجی نیاز داریم که از ما حمایت تزلزل ناپذیر و بدون قضاوت کند.

 

لایف کوچینگ چیست و چه تاثیری در زندگی ما دارد؟

 

 

2-وضوح در مسائل گذشته و حال

مربیان زندگی در بسیاری از روش ها آموزش های حرفه ای دیده اند که به افرادی مانند شما کمک می کند به طور متفاوتی به مسائل نگاه کنید تا بتوانید مشکلات را به طور مؤثرتری حل کنید.

با استفاده از مهارت‌های مختلفی که لایف کوچ به شما آموزش داده است، می‌توانید بینش جدیدی در مورد مشکلات کشف کنید و دیدگاه جدیدی در مورد تأثیر رویدادها بر شما و همه اطرافیانتان به دست آورید.

 

3-دیدگاه تازه در مورد مسائل

از آنجایی که یک لایف کوچ عموماً کسی است که چیزی در مورد گذشته، حال یا آینده شما نمی‌داند، می‌تواند به مسائلی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، نور جدیدی بتاباند. در حالی که دوستان و خانواده ممکن است دیدگاهی را نیز ارائه دهند، نظرات آنها می تواند تحت تأثیر انتظارات آنها از شما قرار گیرد.

یک لایف کوچ همچنین نظر “حرفه ای” بیشتری در مورد موضوع مورد نظر ارائه می دهد و می تواند مهارت هایی را که برای مقابله با آن نیاز دارید به شما آموزش دهد.

 

ادامه ی مطلب

 

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به 10 نوع مختلف سرور در شبکه اشاره خواهیم کرد:

مقدمه

سرورها دستگاه هایی هستند که به عنوان سیستم های پردازش داده در بخش عمومی و خصوصی کار می کنند. چنانچه بخواهید در یک شرکت فناوری اطلاعات یا هر شرکت دیگری مرتبط با فناوری های دیجیتال کار کنید، باید دانش کافی در مورد سرورها داشته باشید. در این مقاله به بررسی سرورها و انواع آنها می پردازم. بنابراین، اگر شما نیز به دنبال همین اطلاعات هستید، این پست را تا انتها بخوانید.

سرور شبکه چیست؟

سرورها دستگاه هایی هستند که برای ذخیره و پردازش داده های شرکت ها، افراد و سایر کاربران استفاده می شوند. سرورها می توانند به صورت سخت افزاری یا مجازی وجود داشته باشند و به استخراج داده ها و یا داده های استخراج شده را در واحد ذخیره سازی خود ذخیره کنند. می توان آن را به عنوان دستگاه رایانه ای توضیح داد که داده ها، منابع، خدمات و هر برنامه ای را در رایانه دیگر به اشتراک می گذارند و نگه می دارند. این دستگاه ها می توانند از هر نوع باشند. همه آنها به ذخیره داده ها و به اشتراک گذاشتن آنها هنگام دریافت دستور مورد نیاز ، احتیاج دارند. سرورها می توانند از نظر اندازه کوچک باشند و همچنین می توانند به عنوان یک پایگاه داده گسترده رشد کنند. امروزه، تعداد زیادی سرور مبتنی بر فضای ابری یا مجازی وجود دارد که مقدار قابل توجهی فضای ذخیره سازی را ارائه می دهند.

همچنین بخوانید: شبکه چیست؟

 

10 نوع مختلف سرور

انواع سرورهای زیادی وجود دارد که باید بشناسید. برخی از انواع مهم سرورها در زیر ذکر شده است.

 

1 . وب سرور

وب سرور ، سرور منبع باز است و به WWW یا شبکه جهانی وب دسترسی دارد. بنابراین ، برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز موجود در حوزه عمومی توسط ابزار دامنه عمومی ، این سرورها به کامپیوترها، حتی آنهایی که شما استفاده می کنید، متصل هستند. هدف اصلی آن خدمت به کاربر ایده آل با ارائه محتوای مبتنی بر وب است. این اطلاعات با کمک یک کد HTTP دوباره جمع آوری شده و به مرورگر کاربر ارسال می شود. وب سرور نوع استاندارد سرور است و اکثر مردم از قبل در مورد آن می دانند.

 

2. سرور برنامه

به سرورهای برنامه میان افزار نیز می گویند. این سرورها مشتری را با استفاده از مدل مجازی به هر ابزار یا نرم افزاری متصل می کنند. با کمک این سرور، کلاینت می تواند به دانلود ابزار برنامه در دستگاه رایانه خود دسترسی پیدا کند. این سرورها همچنین دارای پایگاه داده وسیعی هستند. بنابراین، آنها می توانند بسیاری از مشتریان را در یک زمان مدیریت کنند و آنها را به انواع سرورهای ایده آل برای مشاغل تبدیل می کند.

 

3 . Mail Server

سرور ایمیل تنها مسئول ذخیره و به اشتراک گذاری ایمیل ها برای مشتریان با کمک یک پلت فرم ارائه دهنده خدمات ایمیل است. این سرورها یک به روز رسانی به موقع در مورد ایمیل ها ارائه می دهند. هر زمان که مشتری یا فردی ایمیلی در نرم افزار دریافت می کند، بلافاصله به آنها اطلاع می دهد. بنابراین ، کاربر نیازی به استفاده از سیستم دیگری برای دریافت به‌روزرسانی در دستگاه خود ندارد.

4 . سرور پایگاه داده

سرورهای پایگاه داده با مجموعه بزرگی از داده ها و فضای ذخیره سازی عظیم سروکار دارند. این سرورها پلتفرم های زیادی را مدیریت می کنند و این داده ها را به شکل قابل توجهی سازماندهی می کنند تا نیاز مورد نیاز را برآورده کنند. سرور پایگاه داده همچنین می تواند به طور مستقل اجرا شود، مانند  MySQL، Microsoft SQL، Oracle Database و SQL.

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

 

با یک کوچ توسعه سازمانی بیشتر آشنا شوید.

حرفه ای ها ممکن است چالش های شغلی را تجربه کنند که ممکن است به طور جدی بر موفقیت آنها در شرکت و شادی مادام العمر تأثیر بگذارد. اگر این مشکلات برای مدتی حل نشده باقی بمانند، احتمالاً بر توانایی آنها برای مقابله مؤثر در کار تأثیر می گذارد. برای حرفه ای های سطح بالا، تأثیر می تواند حتی مخرب تر باشد زیرا کار آنها معمولاً تأثیر مستقیمی بر استراتژی و جهت گیری کلی کسب و کار دارد.

 
 

کوچینگ توسعه سازمانی یک سرویس استراتژیک است که افراد می توانند از آن استفاده کنند و کارفرمایان می توانند زمانی که عملکرد کاری، انتقال شغلی، رفتار شخصی در محل کار و/یا تناسب فرهنگ به یک مسئله تبدیل می شود، به آن تکیه کنند. این افراد را تشویق می‌کند تا زودتر به دنبال کمک شغلی باشند تا از دست‌رفتن مشکلات کوچک و ایجاد موانع بزرگ‌تر برای موفقیت جلوگیری کنند. همچنین راهی برای کمک به گروه متنوعی از افراد برای رسیدن به آرزوهای شغلی بالاتر است تا آنها همچنان بر روی علایق و مهارت های خود بنا کنند و ارزش قابل توجهی برای شرکت خود بیافزایند.

کوچینگ توسعه سازمانی توجه کسب و کارهای کوچک، شرکت های بزرگ و رسانه ها را به خود جلب کرده است. تخمین زده می شود که 60 درصد مردم از کار خود ناراضی هستند و به دنبال انجام کاری هستند که آنها را خوشحال کند. سازمان‌ها از خود می‌پرسند که چه خدمات شغلی می‌توانند به کارکنان ارائه دهند که بازگشت سرمایه را نشان می‌دهد و به آنها کمک می‌کند به آرزوهای شغلی خود برسند. برعکس، افراد از خود می‌پرسند که اگر سازمان‌هایشان تمایلی به کمک به آنها نداشته باشد مهارت‌ها و علایق خود را به نقش‌های موجود در داخل متصل کنند، چه کاری می‌توانند انجام دهند تا در حرفه خود به موفقیت دست یابند.

کوچینگ توسعه سازمانی چیست؟

کوچینگ توسعه سازمانی فرآیند کار با افراد است تا به آنها کمک کند استعدادهای خود را ارزیابی کنند و در مورد انتخاب شغل و جهت گیری تصمیمات حیاتی بگیرند. بسیاری از سازمان ها بر این باورند که یک سیستم داخلی برای کمک به کارکنان در دستیابی به اهداف خود ایجاد کرده اند. متأسفانه، افرادی که در داخل یک سازمان به عنوان «مدیران یا مربیان شغلی» عمل می‌کنند، کمترین آموزش را در زمینه مهارت‌های مختص مربیگری شغلی دیده‌اند. بسیاری از سازمان‌ها توسعه شغلی را به بخش منابع انسانی یا مدیران اختصاص می‌دهند و معتقدند که هیچ کاربردی برای مربی شغلی خارجی ندارند. بهترین شرکت های مدیریت شده با بالاترین میزان رضایت از مربیان توسعه سازمانی داخلی و خارجی استفاده می کنند.

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

 

کوچینگ کسب و کار چیست؟

یک مربی کسب و کار دارای دو مجموعه مهارت است. آنها باید اطلاعات زیادی در مورد نحوه اداره انواع مشاغل موفق داشته باشند، ترجیحاً این اطلاعات از تجربه مستقیم باشد. و آن‌ها باید مهارت‌هایی برای حمایت از شما در توسعه کسب‌وکار موفق داشته باشند، بنابراین می‌توانید با کمک آن‌ها سریع‌تر از زمانی که خودتان آن را انجام می‌دادید، کسب‌وکارتان را پیش ببرید.

 

این ترکیبی از مهارت ها است که حیاتی است. بسیاری از مردم تمام تئوری های کسب و کار را می دانند یا خودشان کسب و کار بزرگی را اداره کرده اند. اما تا زمانی که آنها مهارت‌هایی برای حمایت از شما در توسعه کسب‌وکارتان به آنچه می‌خواهید ایجاد کنید، نداشته باشند، همه ایده‌ها و استراتژی‌های عالی در جهان کمکی نمی‌کنند.

 

چیزی که شما می خواهید شخصی است که بتواند با شما کار کند و دانش تخصصی در مورد آنچه در موقعیت خاص شما کارساز است را به شما بیاورد. و به شما کمک می کند تا آن ایده ها را در شرکت خود تحقق بخشید. این ترکیبی از دانش همراه با هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی است که بهترین مربی کسب و کار را ایجاد می کند.

یک مربی خوب کسب و کار از شما انواع سوال می پرسد

یک مربی خوب کسب و کار سوالات زیادی از شما خواهد پرسید. آن‌ها می‌خواهند درباره انگیزه‌های شخصی شما برای راه‌اندازی کسب‌وکار بدانند – آیا شما فردی هستید که می‌خواهید به سرعت یک کسب‌وکار را افزایش دهید و سپس آن را به مبلغ زیادی بفروشید؟ یا بیشتر علاقه مند به توسعه یک شرکت پایدار هستید که درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد؟ چقدر می خواهید درآمد داشته باشید؟ ارزش های شما چیست و به چه چیزی علاقه دارید؟

و بهترین مربیان کسب و کار محصول یا خدمات و صنعت شما را بررسی خواهند کرد. اگر شما یک شرکت نظافتی را اداره می کنید، آنها تصور نمی کنند که مانند شرکت نظافتی است که سال گذشته با آن کار می کردند هستید یا اینکه باید باشید.

یک مربی کسب ‌وکار عالی می‌خواهد بداند که دوست دارید چگونه کار کنید

برخی از صاحبان مشاغل کوچک دوست دارند به آنجا بروند و مستقیماً بفروشند، شبکه های خود را ایجاد کنند و ارجاع دهند. دیگران بسیار ترجیح می دهند یک ماشین فروش آنلاین بسازند و خوشحال هستند که بر بازاریابی آنلاین تمرکز می کنند. بهترین مربیان کسب و کار علایق و ناپسندهای شما، شخصیت و نقاط قوت و ضعف شما را خواهند یافت، بنابراین استراتژی کسب و کار شما با این موارد مطابقت دارد.

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

وب سایت وردپرس چیست؟

قبل از اینکه با طراحی وردپرس آشنا شویم باید مفهوم وردپرس را متوجه شویم. وردپرس یک (CMS) سیستم مدیریت محتوا رایگان و منبع باز است که به زبان PHP نوشته شده و با پایگاه داده MySQL/MariaDB جفت شده است. به زبان ساده، وردپرس یک پلت فرم رایگان و باز سازنده وب سایت است که در آن می توانید وب سایت های ساده و آسانی را برای کسب و کار و وبلاگ خود ایجاد کنید. ویژگی‌های زیادی در وردپرس وجود دارد، از جمله قالب‌هایی که می‌توانید اطلاعات خود را وارد کنید و یک وب‌سایت ایجاد کنید، افزونه‌ها، تم‌ها موارد دیگر.

وب‌سایت ایجاد کنید، افزونه‌ها، تم‌ها موارد دیگر. 

روش های دیگری برای ساخت وب سایت نیز وجود دارد، اما وردپرس همیشه محبوب ترین و کاربردی ترین پلت فرم منبع باز برای ایجاد وب سایت ها بوده است.  تعجب می کنید که چرا بسیاری از مردم وردپرس را به هر پلتفرم دیگری انتخاب می کنند؟ چرا وردپرس را برای ساخت وب سایت انتخاب می کنیم؟اگرچه وردپرس در آغاز به عنوان یک پلتفرم برای وبلاگ نویسی و انتشارات مرتبط طراحی شده بود، اما حالا پلتفرمی است که یک سوم کل سایت های اینترنتی بر روی آن طراحی میشوند. این به لطف مزایای بسیاری است که وردپرس برای صاحبان وب سایت دارد، مانند:

انعطاف پذیری و سازگاری، تقریباً می توانید هر کاری را در وردپرس انجام دهید، از مشاغل کوچک گرفته تا فروشگاه های تجارت الکترونیک. هر کاری که انتخاب کنید، وردپرس با آن سازگار خواهد بود.

کاربر پسند، یک سایت وردپرسی می‌تواند در عرض چند دقیقه راه‌اندازی شود، حتی اگر تخصص فنی نداشته باشید. تنها موردی که نیاز دارید یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وب است.

تم ها و پلاگین ها، بطوری که مضامین وردپرس طیف گسترده ای از انتخاب ها را در ظاهر و عملکرد سایت به شما ارائه می دهند، افزونه ها عملکردهای تخصصی هستند که نیازهای خاص وب سایت شما را برآورده می کنند، مانند سبد خرید، فرم های تماس، گالری ها و موارد دیگر.

رتبه عالی

از آنجایی که سایت های وردپرس از نظر تعداد بسیار زیاد هستند و به طور منظم محتوا را به روز یا آپدیت می کنند، شامل افزونه ها و ابزارهای مختلفی هستند که به آنها کمک می کند محتوای برنامه ریزی شده و بهینه سازی شده ایجاد کنند – آنها اغلب از وب سایت هایی که در وردپرس ساخته نشده اند رتبه بالاتری دارند.

جدا از این مزایا، مردم دلایل بیشتری برای انتخاب وردپرس دارند، از جمله این واقعیت که سایت‌های وردپرس پاسخگوی تلفن همراه هستند، یک وبلاگ داخلی دارند و خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهند. اکنون که با مزایای یک وب سایت وردپرس آشنا شدید، همچنین باید بدانید که WordPress.com را با WordPress.org اشتباه نگیرید – هر دو متفاوت هستند.  WordPress.org در مقابل WordPress.com – کدام یک را انتخاب کنیم؟ مردم اغلب به اشتباه معتقدند که .org و .com همان وردپرس هستند.

WordPress.org  زمانی است که سایت خود را روی وردپرس میزبانی می‌کنید، به این معنی که آزادی کاملی در تغییر و سفارشی‌سازی طراحی وب دارید – اگر با نحوه کار وردپرس آشنا هستید، توصیه می‌شود.

هنگام میزبانی سایت خود می توانید سفارشی ترین سازنده وب سایت را دریافت کنید. از طرف دیگر WordPress.com زمانی است که WordPress.com از وب سایت شما، از جمله میزبانی، مراقبت می کند. به این ترتیب آزادی کمتری در طراحی وب خود خواهید داشت. با این حال، آسان تر و ساده تر است – اگر تازه کار هستید توصیه می شود.

ادامه مطلب

 

  • عارفه شتا