علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

وقتی می‌گوییم «کوچ کسب‌وکار»، ممکن است بلافاصله سخنرانان انگیزشی جذاب، اتاق کنفرانس هتل سرد و قهوه‌ای به همان اندازه تلخ به ذهنتان برسد. اما کوچینگ کسب‌وکار می‌تواند مهم‌ترین سرمایه‌گذاری باشد که در حرفه یا کسب‌وکار خود انجام می‌دهید، زیرا می‌تواند به طور مستقیم به شما نکات دنیای کسب و کار را بیاموزد.

پیگیری یک کوچ کسب و کار یا کارآفرینی می تواند به عنوان یک منبع عالی برای همه انواع صنایع عمل کند. چه یک حرفه ای در کسب و کار باشید که در تلاش برای کسب ترفیع هستید و چه کارآفرینی که از حرکت بعدی خود مطمئن نیستید، بیزینس کوچ حرفه ای می تواند شما را در مسیری سودآور به سوی موفقیت قرار دهد.

در مقاله بهترین خدمات کوچینگ کسب و کار ، متوجه میشوید که یک مربی کسب و کار چه می کند، چرا باید یکی را استخدام کنید، و چگونه فردی را بیابید که شما را در تحقق اهدافتان کمک کند.

کوچینگ کسب و کار چیست؟

یک بیزینس کوچ حرفه ای به کارآفرینان، صاحبان مشاغل و حرفه ای ها به روش های مختلف کمک می کنند تا رشد کنند. آن‌ها پول دریافت می‌کنند و معمولاً بر اساس یک برنامه ثابت کار می‌کنند تا بازخورد عملی، مشاوره شخصی و برنامه‌های رشد را برای مشتریان خود به اشتراک بگذارند تا درآمد شرکت را افزایش دهند، شغل خود را تسریع کنند یا رشد کسب و کار را افزایش دهند.

هدف یک بیزینس کوچ حرفه ای کمک به صاحبان کسب و کار است که بر نقاط قوت رهبری خود تأکید کنند و کاستی ها و نقاط ضعف خود را کاهش دهند و مسیر مشخصی را ایجاد کنند که به آنها کمک کند تا بتوانند تصمیمات تجاری بهتری گرفته و چشم انداز کلی خود را آشکار کنند.

کوچینگ کسب و کار شامل چه مواردی است؟

راهنمایی در تعیین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت یک بیزینس و کسب و کار

برنامه ریزی استراتژیک برای پیشرفت و پایداری بیزینس شما

مشاوره حرفه ای که برای کمک به شما در به دست آوردن دیدگاه ارزشمند، طراحی شده است

ایجاد و بازنگری وظایف مختلف عملیات تجاری

مسئولیت پذیری برای رسیدن به هدف در موسسه یا سازمان مورد نظر شما

مربی کسب و کار شما از شما انتظار دارد که در طول جلسات خود را کامل نشان دهید تا بتوانید روی کسب و کار خود کار کنید نه در آن. بنابراین، هنگام کار با یک مربی، سطحی از خودآگاهی لازم است (علاوه بر دیدگاهی که در مورد سازمان خود ایجاد می کنید).

علاوه بر این مهم است که توجه کنید که نوع کوچینگی که دریافت می‌کنید می‌تواند بر «ارزش» آن‌ها برای کسب‌وکار شما تأثیر گذار باشد، چه در سطح محلی یا دیجیتالی انتخاب کنید.

بیزینس کوچینگ حضوری در مقابل کوچ کسب و کار آنلاین

کوچ های کسب و کار محلی مزیت اضافه کار با شخصی را ارائه می دهند که بازار را از نزدیک درک می کند و از دانشی که در مورد جامعه دارند، برای کمک به شما استفاده می کنند. آنها همچنین می توانند به طور بالقوه به شما کمک کنند تا با ارجاع بر اساس نیازهای شما، شبکه و شراکت با سایر مشاغل داشته باشید.

مربی‌های کسب‌وکار آنلاین به شما انعطاف‌پذیری می‌دهند که ممکن است در محلی پیدا نکنید. می توانید با ایجاد یک برنامه زمان بندی، اسناد را در قالب دیجیتال به اشتراک بگذارید که در آن نگران از دست دادن اطلاعات و جلسه نباشید. اگر بخواهید کمتر با هم تعامل داشته باشید، کوچینگ کسب و کار آنلاین می تواند مقرون به صرفه تر باشد.

اکنون که این تمایز را قائل شدیم، بیایید در وهله اول درباره اینکه چرا باید یک مربی کسب و کار استخدام کنید بحث کنیم.

چرا نیاز است یک مربی یا کوچ کسب و کار در سازمان خود استخدام کنید؟

ادامه مطلب

  • ۰۱/۰۴/۲۶
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی