علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

13 دلیل برای سفارش طراحی سایت:

اگر برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک یک لیست اولویت تهیه می کردید، رتبه وب سایت کجاست؟

البته گاهی اوقات سایت لازم نیست.

در دنیای امروز، بسیاری از شرکت ها از طریق رسانه های اجتماعی اغلب به صورت رایگان، اعتماد مشتریان را جذب می کنند. چرا به یک وب سایت نیاز دارید؟

چرا که نه؟

ده ها دلیل وجود دارد که چرا داشتن یک وب سایت برای یک کسب و کار حتی خیلی کوچک حیاتی است.

در اینجا 13 دلیل اصلی وجود دارد که چرا صاحبان مشاغل کوچک باید وب سایت خود را ایجاد و راه اندازی کنند.

1-وب سایت ها حرفه ای و قابل اعتماد به نظر میرسند:

در مرحله اول شما به یک وب سایت نیاز دارید تا مردم به برند شما اعتماد کنند.

داشتن یک وب سایت حرفه ای، با کوچکترین جزئیات و مملو از محتوای جالب، کمک زیادی به اعتبار شما به عنوان یک کسب و کار کوچک می کند.

البته، اگر وب سایت کسب و کار شما مملو از پاپ آپ ها، تبلیغات بنری و لینک های مشکوک باشد، مشتریان معطل نمی شوند. بنابراین، در اینجا به نحوه حفظ اعتماد اشاره خواهیم کرد:

نام دامنه خود و یک پسوند دامنه قابل اعتماد (مانند co..ir, .com, ) دریافت کنید تا نشان دهید که در برندسازی شرکتی معنی دار سرمایه گذاری کرده اید.

برای طراحی سایت خود وقت بگذارید. دست کم نگیرید و برای خلاص شدن از شر تبلیغات، آماده پرداخت هزینه اضافی باشید.

دستور زبان و املای سایت خود را بررسی کنید – حتی کوچکترین اشتباه تایپی می تواند مشتریان شما را از بین ببرد.

شماره تماس با شرکت فنی مهندسی فرآکام: 28427191-021

  1. وب سایت های تجاری به شما اجازه ورود به بازار جهانی را می دهند

یک جهان کامل و بسیاری از مشتریان وجود دارند که شما هنوز آنها را ملاقات نکرده اید. یک سایت می تواند به راحتی تجارت شما را به بازارهای ده ها کشور دیگر باز کند.

شاید تصور اینکه کسب و کار شما در صحنه جهانی قابل مشاهده است غیرممکن به نظر برسد.

کسب و کارهای کوچک برای رشد یا شکوفایی نیاز به یک جریان دائمی از مشتریان دارند. با ورود به بازار جهانی، به سرعت پایگاه مشتریان خود را افزایش می دهید.

وب سایت شما منبع اطلاعات مفیدی در مورد کسب و کار شما و همچنین صنعتی است که در آن فعالیت می کنید. از مهارت های خود با به اشتراک گذاشتن آنها با جهان بهره ببرید.

شما میتوانید با شرکت فراکام که یکی از مجرب ترین و متخصص ترین شرکت های فنی مهندسی در زمینه طراحی سایت،شبکه،گرافیک،سئو و که از جمله آنها طراحی سایت بصورت حرفه ای می‌باشد تماس بگیرید.

2. مشتریان انتظار دارند هر کسب و کاری یک وب سایت داشته باشد:

علاوه بر افزایش اعتبار و مزیت حرفه ای کسب و کار شما، یک وب سایت می تواند به مشتریان ثابت کند که شرکت شما واقعاً وجود دارد.

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما مشتریان عموماً از شرکت ها انتظار دارند که به روزترین اطلاعات را در یک وب سایت ارائه دهند. در اینجا دلیل این است که یک وب سایت بهترین راه حل است:

یک صفحه تماس اختصاصی به مشتریان کمک می کند با استفاده از آدرس ایمیل کاری یا شماره تلفن با شرکت شما تماس بگیرند.

شما می توانید ورود به شبکه های اجتماعی خود را با نام دامنه خود مطابقت دهید تا کاربران دیجیتالی مدرن بتوانند شما را در هر کانالی پیدا کنند.

یک وب سایت تجاری بهترین مکان برای بیان رزومه کاری شما و جذب مشتریان وفادار است که شما کنترل آن را در دست خواهید داشت.

  1. وب سایت ها قابل دسترسی و آسان برای ساخت هستند

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

بهترین برنامه های ادیت عکس برای موبایل

در این مطلب لیستی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای iPhone و Android آمده است تا به شما کمک کند تا نتایج حرفه ای و پیشرفته داشته باشید.

عکاسان همیشه در تلاش هستند تا لحظات عالی را ثبت کنند. بهترین برنامه‌های ویرایش عکس به شما کمک می‌کنند عکس‌های با کیفیت خود را ارتقا دهید و آنها را به شاهکارهای خیره‌کننده تبدیل کنید!

بنابراین چه یک عکاس مبتدی و یا حرفه ای باشید، باید قبل از ارسال عکس در سایت نمونه کار خود، بر هنر ویرایش عکس در یک برنامه موبایل یا مرورگر تسلط داشته باشید. در حال حاضر بسیاری از برنامه‌های ویرایش عکس رایگان و ممتاز در دسترس هستند، از ابزارهای اصلی دوربین و اشتراک‌گذاری عکس گرفته تا برنامه‌های ویرایش عکس با ویژگی‌های کامل که به شما امکان می‌دهند تصاویر را در iPhone یا Android خود ثبت، ویرایش و سازماندهی کنید.

سوال این است که کدام برنامه های ویرایش عکس ارزش توجه شما را دارند و به شما کمک می کنند در زمان خود صرفه جویی کنید و نتایج عالی ای را به دست آورید.

15 تا از بهترین برنامه های ویرایش عکس که در سال 2022 معرفی شده است .

  1. VSCO
  2. instasize
  3. Movavi Picverse
  4. Google Snapseed
  5. Adobe Lightroom for mobile
  6. Adobe Photoshop Camera
  7. Facetune 2
  8. Prisma
  9. Camera+
  10. pixlr
  11. Adobe Photoshop Express
  12. Enlightenment and more
  13. TouchRetouch
  14. Instagram
  15. FilterStorm Neue

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت پزشکی | تجهیزات پزشکی

راه اندازی یک وب سایت پزشکی یک ایده عالی برای هر کسی است که می خواهد فعالیت پزشکی خود را به صورت آنلاین تبلیغ کند. وب سایت شما می تواند مکانی باشد که در آن مشتریان شما می توانند نکات بهداشتی مفیدی را بیابند، طیف وسیعی از خدمات شما را ببینند و یک قرار ملاقات رزرو کنند. وجود چنین سایتی به پزشکان این امکان را می دهد که در رقابتی که هر سال بیشتر و شدیدتر می شود مقاومت کنند.

طبق آمار، حدود 80 درصد از کاربران اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد سلامت، داروها و بیماری های مختلف هستند. شما قطعاً باید یک وب سایت داشته باشید تا این مخاطبان را مجذوب خود کنید و بلافاصله راه حل های کلید در دست ارائه دهید. در غیر این صورت، خطر از دست دادن فرصت فوق العاده برای جذب مشتریان جدید و ایجاد اعتماد با مشتریان موجود را دارید. و اگر قبلاً تصمیم گرفته اید که به یک وب سایت نیاز دارید، می توانید با شرکت فنی مهندسی فرآکام با بیش از 15 سال سابقه در خدمات طراحی و بهینه سازی سایت(سئو) تماس بگیرید.شماره تماس: 28427191-021

سایت های پزشکی

از آنجایی که خدمات پزشکی کاملاً متنوع است، وب سایت پزشکان در ویژگی ها و دامنه خدمات ارائه شده با یکدیگر متفاوت هستند. با این وجود، چندین عنصر اجباری وجود دارد که بدون آنها سایت پزشکی شما به سادگی نمی تواند وجود داشته باشد:

1-فرم های آنلاین برای بیماران: این فرم ها می توانند از فرم های ثبت نام گرفته، تا فرم های قرار ملاقات یا مشاوره متفاوت باشند. با پیشنهاد ثبت نام و برنامه ریزی ویزیت های خود از قبل، کار را برای بیمار خود ساده کنید. بنابراین، در وقت مشتری و هزینه های اضافی برای منشی یا دستیار نیز صرفه جویی می کنید.

2-اخبار و به روز رسانی: به روز رسانی اخبار و ارسال هشدارهای مهم مرتبط با عمل پزشکی شما، نشان می دهد که شما فعال، پاسخگو و درگیر در جامعه هستید. این امر همچنین به افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

3-انجمن و وبلاگ: اکثر کاربرانی که به دنبال اطلاعات پزشکی آنلاین هستند، پاسخ های خود را در انجمن ها و وبلاگ ها پیدا می کنند. این بهترین راه برای ارائه مقالات مرتبط با سلامتی به بیماران و دادن فرصتی برای شرکت در بحث و ارائه بازخورد مثبت است.

4-خدمات: لیستی از خدمات پزشکی را که آماده ارائه آنها هستید به بیماران خود ارائه دهید. لیست قیمت و اطلاعات تکمیلی را فراموش نکنید.

5-مشاور اینترنتی: داشتن یک مشاور آنلاین یک مزیت قابل توجه برای بیمارانی است که نیاز به مراقبت های اورژانسی دارند یا به سادگی نمی توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در سایت پزشکی شما پیدا کنند.

شما میتوانید با شرکت فراکام که یکی از مجرب ترین و متخصص ترین شرکت های فنی مهندسی در زمینه طراحی سایت،شبکه،گرافیک،سئو و که از جمله آنها طراحی سایت بصورت حرفه ای می‌باشد تماس بگیرید.

6-اطلاعات تماس: شما باید اطلاعات تماس خود را در هر صفحه نمایش دهید، هم در گوشه بالا و هم در فوتر. همچنین وب‌سایت خدمات پزشکی باید دارای صفحه «تماس با ما» جداگانه باشد که حاوی آدرس شما (ترجیحاً مکان روی نقشه)، شماره تلفن، ساعات کاری، شبکه‌های اجتماعی و فرم بازخورد باشد.

وقتی نوبت به ساختن یا طراحی مجدد سایت شما می رسد، مهم است که راه درست را برای انجام کار انتخاب کنید. استفاده از تم های آماده پزشکی وردپرس گزینه بهتری نسبت به جستجوی یک طراح وب است (و مقرون به صرفه تر، نه کم اهمیت تر). قالب های مدرن وب سایت به اندازه کافی قدرتمند هستند تا مجموعه ای از ویژگی های لازم را برای ایجاد یک وب سایت پزشکی کاربردی و جذاب در اختیار شما قرار دهند. در مرحله اولیه، شما باید انتخاب کنید پلت فرم با کیفیت و طراحی واکنشگرا که در رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسد.

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

لوگوساز حرفه ای

چرا طراحی لوگو اینقدر مهم است؟

لوگوی شما اولین نقطه تماس با دنیای بیرون است. اگر مردم طراحی برند شما را دوست داشته باشند، نسبت به هر چیزی که ارائه می دهید جذب خواهند شد.

اجرای حرفه ای لوگو به ترکیبی از مهارت های طراحی پیچیده، دانش تئوری طراحی گرافیک و به کارگیری ماهرانه مهارت ها نیاز دارد. هر طراحی که مهارت کار در ویرایشگر گرافیکی را داشته باشد، می‌تواند لوگو ایجاد کند، اما بیش از 10 سال طول می‌کشد تا به تمام جنبه‌های این کار تسلط یابد.

شما میتوانید با شرکت فراکام که یکی از مجرب ترین و متخصص ترین شرکت های فنی مهندسی در زمینه طراحی سایت،شبکه،گرافیک،سئو و… که از جمله آنها طراحی لوگو بصورت حرفه ای می‌باشد تماس بگیرید.

طراحی لوگو بخش کوچکی از ایجاد هویت سازمانی یک شرکت است، اما مهم است که بدانیم یک لوگو یا علامت تجاری محور اصلی هویت یک برند است. و همه ما می دانیم که این بخشی از هویت شرکتی است که مخاطب اغلب آن را به خاطر می آورد.

طراحی لوگو فرآیند ایجاد یک تصویر گرافیکی در قالب یک علامت، نشان یا نماد است که توسط سازمان های مختلف بدون توجه به شکل مالکیت، برای ایجاد یک تصویر اصلی و هویت سازمانی فردی استفاده می شود. لوگو برای شناسایی، شخصی سازی، جلب توجه مشتریان، بهبود شناخت و همچنین به عنوان یک ابزار بازاریابی برای ترویج و شکوفایی شرکت در بازار استفاده می شود.

10 قانون طلایی طراحی لوگو :

وقتی به شخصی فکر می کنید که بر زندگی شما تأثیر گذاشته است، مطمئناً می توانید تصور کنید که او چگونه است. در مورد لوگوها هم همین داستان است. با فکر کردن به ارتباط با یک محصول، شرکت یا خدمات به راحتی می توانیم یک لوگو را تصور کنیم.

جایی که زمانی رقابتی وجود نداشت، اکنون صدها، شاید هزاران شرکت وجود دارند که برای جلب توجه خریدار رقابت می‌کنند و همه آنها می‌خواهند که محصولشان را از قفسه خارج کنیم. این امر نیاز روزافزونی به ایجاد تمایز بصری برندها از رقبا ایجاد می کند.

هویت سازمانی و عناصر کلیدی آن که با هم کار می کنند تصویر متمایز در ذهن ما را تشکیل می دهند و شرکت را از رقبا متمایز می کنند. بسته به صنعت، هویت شامل طراحی یونیفرم، استایل ماشین، کارت ویزیت، بسته بندی محصول، لیوان قهوه، بیلبوردها، و تعداد زیادی از عناصر دیگر از جمله انتخاب فونت وب سایت است.

«وقتی به چیزی نگاه می‌کنیم، ابتدا شکل را می‌شناسیم، سپس رنگ را، و اگر این برای حفظ توجه ما کافی باشد، نگاهمان معطل می‌شود. بنابراین، در هر صورت، صرف نظر از شرکت، یک عنصر کوچک اما مهم در تصویر بصری برند، لوگو است.» – دیوید ایری.

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران | شرکت فراکام

وب سایت چهره برند است. طراحی آن در کسری از ثانیه نظری را در مورد شرکت در ذهن کاربر شکل می دهد که بعداً تغییر آن آسان نخواهد بود. اما در هنگام جستجوی یک تصویر جذاب، بسیاری از مردم فراموش می کنند که سایت باید راحت و کاربردی نیز باشد. برای اینکه مرتکب اشتباه نشوید و مشتریان خود را از دست ندهید، باید بفهمید که توسعه طراحی وب سایت شامل چه مواردی است و چگونه زیبایی و کاربردی بودن را در محصول نهایی ترکیب کنید.

طراحی وب سایت با شرکت فرآکام: خدمات طراحی سایت اختصاصی با وردپرس php و پایتون، طراحی سایت تهران با مشاوره رایگان-تماس بگیرید: 021-28427191

چرا طراحی وب سایت بسیار مهم است؟

با ورود به سایت، کاربر اغلب 30 ثانیه فرصت دارد تا تصمیم بگیرد که آیا می خواهد در آن بماند یا به جستجو ادامه دهد. بنابراین، طراحی سایت را نباید دست کم بگیرید و امیدوار باشید که « محصول خود را بفروشید . »

توسعه طراحی سایت چیست؟

به عبارت ساده، توسعه طراحی سایت مجموعه ای از اقدامات با هدف طراحی شایسته محتوا است. “طراحی هوشمند” به چیدمان عناصری در صفحه اشاره دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند و در عین حال از طراحی سایت لذت ببرد. طراحی سایت سبک خاصی از شرکت ایجاد می کند و به ساخت یک برند کمک می کند.

سالیان پیش، هدف از طراحی وب سایت فقط اجزاء بصری بود، اما معلوم شد که زیبایی به تنهایی معنایی ندارد. بنابراین مفهوم “قابلیت استفاده” وارد فرهنگ لغت یک طراح وب شد.( قابلیت استفاده  یعنی “راحتی و سهولت استفاده”. )

امروزه یک طراح باید بتواند نه تنها یک تصویر بصری زیبا خلق کند، بلکه باید یک تحلیلگر خوب و حتی یک روانشناس باشد که عادات رفتاری را می شناسد و می تواند واکنش دلخواه را از کاربر دریافت کند.

اغلب، صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​تمایلی به سرمایه گذاری در طراحی ندارند، از قالب های آماده استفاده می کنند یا سعی می کنند به صورت شفاهی به طراح صفحه بندی توضیح دهند که چگونه سایت خود را می بینند. اما هنگام تعامل با چنین سرویسی، وفاداری کاربر بلافاصله کاهش می یابد. ( مشخص می شود که شرکت به راحتی مشتری و تصویر آن اهمیت نمی دهد، به این معنی که ارزش معامله با آنها را ندارد.)

برای اینکه اعتماد مشتریان را از دست ندهید، لازم است فرآیند طراحی وب سایت را جدی بگیرید و قوانین طراحی وب خوب مانند:

  • بصری بودن (خوش فکر) : طرح رنگی به درستی انتخاب شده، سازگاری عناصر سایت، وجود اطلاعات ضروری و عدم وجود اطلاعات غیر ضروری.
  • منحصر به فرد بودن : سایت هایی که برای رفع نیازهای کسب و کار و سلیقه مخاطب هدف (TA) طراحی شده اند نسبت به سایت هایی که بر اساس راه حل های آماده ایجاد شده اند، نتیجه ی بیشتری می دهند.
  • انطباق با الزامات مدرن : هنگام ایجاد یک وب سایت، باید شرایط واقعی را در نظر بگیرید که مخاطبان هدف در آن زندگی می کنند و همچنین راه حل ها و فن آوری های مدرن را معرفی کنید.

نکته آخر که بسیار مهم است این است که طراحی وب سایت قدیمی حتی بیشتر از یک طراحی بد یا کپی ؛ کاربن کاربران را خاموش می کند.

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

کدام لنز برای دوربین مداربسته خوب است؟

حتی کوچکترین جزء در سیستم نظارت تصویری نقش مهمی در به دست آوردن یک فیلم با کیفیت بالا دارد. هیچ دوربینی نمی تواند بدون لنز کار کند و انتخاب آن مستقیماً بر روی تصویر تمام شده تأثیر می گذارد. یک لنز خوب حتی با ارزان‌ترین دوربین فیلم‌برداری به شما این امکان را می‌دهد عکس جالبی بگیرید. در عین حال، اگر لنز های بی کیفیت را روی آن قرار دهید، حتی گران ترین تجهیزات نیز اتلاف پول خواهند بود. بیایید ببینیم هنگام خرید لنز دوربین مداربسته به چه نکاتی باید توجه کنید.

نوع لنز

لنزهای مدرن به 3 نوع اصلی تقسیم می شوند

در زیر با ویژگی های آنها آشنا می شویم :

  • مونوفوکال :

به عبارت دیگر، آنها را ثابت نیز می نامند. این به این دلیل است که فاصله کانونی ثابت است و نمی توان آن را تغییر داد، مثلاً 3.6 میلی متر، 12 میلی متر و غیره. نصب آنها آسان و نسبتاً ارزان است، اما در این حالت نمی توانید روی یک شی تمرکز کنید یا زاویه دید را تغییر دهید. دوربین فیلمبرداری مجهز به چنین لنزی برای نصب در گوشه و پوشش مساحت 10 در 10 متر عالی است.

  • Verifocal :

آنها به شما اجازه می دهند معیارهایی مانند فاصله کانونی و زاویه دید را تنظیم کنید. مطلب دیگر این است که این در محدوده ای از مقادیر اتفاق می افتد، به عنوان مثال 3.6 میلی متر – 8 میلی متر. البته، آنها در حال حاضر با تطبیق پذیری زیاد مشخص می شوند، اما همچنین گران تر از تک کانونی ها هستند. برای انجام تنظیمات، باید فوکوس دستی را انجام دهید.

  • لنزهای زوم :

همه کاره ترین دستگاه ها هستند. به شما امکان می دهد زاویه دید را تنظیم کنید و همچنین ناحیه انتخاب شده شی را مقیاس بندی کنید. آنها به ویژه در مورد دوربین های PTZ مورد تقاضا هستند، زیرا بسیاری از پارامترها را می توان از راه دور با استفاده از کنترل پنل تغییر داد. از نظر هزینه، جزو گرانترین لنزها هستند.

 

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

دوربین های مدار بسته براساس برند سازنده | شرکت فرآکام

امنیت در حال حاضر بسیار مهم است. مردم می خواهند مطمئن باشند که خانه ها و مشاغل آنها محافظت می شود. یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن این محافظت، نصب دوربین های مداربسته است. قبل از خرید هر نوع دستگاهی مانند دوربین مداربسته که می خواهید به آن اعتماد کنید، باید تحقیق کنید. ما لیستی از برخی از بزرگترین نام های تجاری در صنعت دوربین های مداربسته را برای شما جمع آوری کرده ایم تا نگاهی بیندازید.

هایک ویژن

هایک ویژن تولید کننده عمده محصولات دوربین های مداربسته است. آنها تعداد زیادی کارمند دارند که سخت برای تولید فناوری امنیتی پیشرفته کار می کنند. محصولات Hikvision لنزهای برتر را با ویژگی های NVR و HD ارائه می دهند. فروش دوربین های امنیتی هایک ویژن با داشتن دفاتری در سراسر جهان بسیار خوب عمل کرده است.

محصولات هایک ویژن به دلیل قابل اعتماد بودن، در خانه ها و مشاغل در سراسر جهان یافت می شوند. آنها سیستم‌های کاملی را می‌فروشند، از خود دوربین‌ها گرفته تا سیستم‌های اینترکام ویدیویی و نرم‌افزار برای ضبط، مدیریت و دسترسی به فیلم. برخی از راه حل های برتر آنها شامل برنامه های کاربردی در صنعت خرده فروشی، خدمات مراقبت های بهداشتی، و ساختمان های هوشمند (از جمله سیستم های مدارس هوشمند) است. نوآوری چنین محصولاتی باعث شده است که آنها به یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت تبدیل شوند.

علاوه بر محصولات امنیتی، هایک ویژن به دلیل ارائه راه حل های مجازی جدید، مانند خط تلفن امنیت سایبری که اخیراً اعلام شده است، تحسین می شود. آنها همچنین سمینارهای اطلاعاتی در مورد بهترین شیوه های امنیتی ارائه می دهند و رویدادهایی را برای آموزش کسب و کارها و صاحبان خانه در مورد اهمیت داشتن تجهیزات ایمنی مناسب برگزار می کنند.

بارها و بارها ثابت شده است که داشتن یک سیستم امنیتی قابل اعتماد نه تنها می تواند صاحبان املاک را از مزاحمان آگاه کند، بلکه به جلوگیری از آنها قبل از حمله کمک می کند. با دانستن اینکه یک سیستم امنیتی روی یک ملک نصب شده است، مجرمان احتمالی از ترس گرفتار شدن، کمتر دست به حمله می زنند. دادن این آرامش به صاحبان ملک و کمک به خانواده ها برای حفظ امنیت خود، نیروهای محرک پشت کاری هستند که هایک ویژن انجام می دهد.

علاوه بر این، محصولات Hivision دارای قابلیت تشخیص حرکت، تشخیص چهره و بسیاری از ویژگی‌های دیگر برای کمک به شناسایی و جلوگیری از مجرمان و ایمن نگه داشتن افراد و اموال از خرابکاری‌ها و متجاوزان هستند. همه اینها در کنار هم محصولات هایک ویژن را به یکی از برترین انتخاب ها در امنیت شرکتی و خانگی تبدیل می کند.

مطالعه بیشتر : دوربین مداربسته بر اساس قابلیت های دوربین

سوان Swann

سوان یک شرکت استرالیایی است که از یک شرکت زیرزمینی به شرکت فروش محصولات در سراسر جهان تبدیل شد. آنها انواع مختلفی از محصولات امنیتی را برای کمک به امنیت خانه ها و مشاغل ارائه می دهند. از سیستم‌های پایه که فقط دو دوربین و ویژگی‌های محدود دارند تا سیستم‌های پیشرفته با NVR و تعداد زیادی دوربین، Swann همه این کارها را انجام می‌دهد. آنها حتی گزینه های دوربین امنیتی بی سیم را نیز ایجاد می کنند.

لورکس     Lorex   

لورکس با هدف ایجاد امنیت و ارزش برای خانه‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌کند. از Plug and Play گرفته تا سیستم های دوربین پیشرفته تر، آنها گزینه های زیادی دارند. آنها دارای انواع سیستم های دوربین امنیتی بی سیم هستند که می توانند داده ها را تا 500 فوت ارسال کنند. گزینه های دوربین با کیفیت 4K نیز موجود است.

مطالعه بیشتر : دوربین مداربسته بر اساس کیفیت تصویر

Uniden

برخلاف برخی دیگر از شرکت های موجود در این لیست، Uniden محصولات متنوعی را به فروش می رساند. آنها با رادیوهای CB و محصولات دیگر مانند الکترونیک دریایی شروع کردند. اکنون آنها همچنین دوربین های مداربسته و لوازم جانبی دوربین های مداربسته را ارائه می دهند. با این حال، انتخاب ممکن است به اندازه رقبای آنها گسترده نباشد.

لاجیتک Logitech  

لاجیتک یکی دیگر از آن شرکت هایی می باشد که محصولات گوناگونی را تولید می کند. احتمالا در گذشته نام آنها را شنیده اید. مدتی است که این شرکت در تجارت دوربین های خانگی و وب کم بوده است. اکنون آنها مجموعه خوبی از سیستم های دوربین مداربسته در دسترس دارند.

Netgear

نت گیر در ابتدا تجهیزات شبکه تولید می کرد، بنابراین چندان دور از ذهن نیست که آنها به سمت تولید دوربین های مداربسته حرکت کنند. خط دوربین آنها به نام Arlo شناخته می شود و دارای دوربین های سیمی و بی سیم است که داده های خود را در فضای ابری ذخیره می کند تا بتوانید از هر تلفن، تبلت یا رایانه ای به آن دسترسی داشته باشید. برخی از دستگاه های آنها قابلیت ضبط صدا را نیز ارائه می دهند.

ویویوتک Viviotek

در سال 2000 تاسیس شد، Viviotek یک شرکت جدیدتر از برخی از دیگر شرکت های موجود در این لیست است، اما آنها تاریخچه چشمگیری دارند. فروش آنها به سرعت رشد کرد و اکنون سیستم های امنیتی را در سراسر جهان می فروشند. در حالی که آنها محصولات متنوعی دارند، شناخته شده ترین محصولات آنها دوربین های مداربسته پیشرفته آنها است.

ارتباطات محور  Axis Communications

ادامه مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

دوربین های مداربسته براساس قیمت دوربین | شرکت فرآکام

یک عبارت رایج وجود دارد – هیچ چیز کوچکی در امنیت وجود ندارد، چیزهای کمی این رویکرد بدون شک صحیح را به خوبی انتخاب نوع دوربین مداربسته را نشان می دهد.

برای 15 سال کار با دوربین مداربسته، ما تمام اشتباهات قابل تصور را مرتکب شده ایم، آنها را اصلاح کرده ایم و اکنون بررسی می کنیم تا در انتخاب نوع دوربین مداربسته چه نکاتی را باید رعایت کنیم.

و قبل از اینکه به موضوع اصلی مقاله بپردازیم، می خواهیم به طور خلاصه به نوع دوربین هایی بپردازیم که به طور کلی وجود دارد. تمام دوربین های مدرن را می توان به دو گروه IP و آنالوگ تقسیم کرد. آنالوگ مدرن سه فرمت HD-CVI، HD-TVI، AHD است. و این آنالوگ، که نباید حذف شود، زیرا نوآوری در آنجا بدتر از ایلان ماسک نیست.

این تمام چیزی است که من نیاز داریم، شما می توانید با خیال راحت نوع دوربین را انتخاب کنید و تقریباً بدون توجه به فرمت، زیرا حتی یک آنالوگ می تواند یک سیستم دوربین مداربسته مدرن را دریافت کند. و آنچه مهم است، به عنوان یک قاعده، دو یا سه برابر ارزان تر از IP است.

دوربین های IP – قیمت از 1200000 تومان

دوربین های HD-CVI – قیمت از 500000 تومان

دوربین های HD-TVI – قیمت از 500000 تومان

دوربین های AHD – قیمت از 400000 تومان

اکنون با خیالی آسوده به سراغ انتخاب نوع دوربین می رویم .

انواع دوربین مداربسته

برای انتخاب نوع مناسب برای یک دوربین فیلمبرداری، تعیین هدف آن، محل استفاده از آن، چه اهدافی برای سیستم دوربین مداربسته به طور کلی و برای هر دوربین به طور خاص تعیین می شود، مهم است.

دوربین های فیلمبرداری به شکل انواع زیر موجود هستند:

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا
  • ۰
  • ۰

 

 

انواع مختلفی از کمک به فرد برای حل مشکلاتشان وجود دارد. مشاوره در زمینه‌های مختلفی مانند ، کمک‌های روان‌شناختی، آموزش‌ها و دوره‌های آموزشی با هدف رشد برخی ویژگی‌ها و کسب مهارت‌های لازم و…

 

این طبیعی است؛ مردم می خواهند خود را بهتر درک کنند، اهداف خود را واضح تر درک کنند، زندگی خود را متعادل کنند، وظایف زندگی خود را مشخص کنند و راه هایی برای حل آنها بیابند، استرس را کاهش دهند. به خصوص در این موضوعات باید کوچینگ را برجسته کرد. کوچینگ اخیراً به ایران آمد و امروزه هنوز توزیع نسبتاً گسترده ای دریافت نکرده است. اما این کوچینگ است که به شما این امکان را می دهد که به طور مؤثر به فرد کمک کنید تا به اهداف شخصی خود برسد، مشکلات زندگی خود را حل کند و پتانسیل درونی خود را آشکار کند. مرسوم است که کوچینگ کسب و کار و لایف کوچینگ را از هم جدا می کنند. البته این تقسیم بندی خیلی مشروط است اما انجام می شود. و اگر کوچینگ کسب و کار به وضوح محدود به دامنه وظایف تجاری است که باید حل شوند، در این صورت کوچینگ زندگی تمام جنبه های زندگی یک فرد را بدون استثنا در نظر می گیرد

 

کوچینگ چیست؟

اول از همه باید تعریف کنیم که کوچینگ چیست. واقعیت این است که اغلب کلمه “کوچینگ” به چیزی اشاره دارد که در واقع کوچینگ نیست. و برای جلوگیری از سوء تفاهم، اجازه دهید با تعریف ارائه شده توسط فدراسیون بین المللی کوچینگ (ICF) شروع کنیم:

 

 

 

کوچینگ یک همکاری مستمر است که به مشتریان کمک می کند در زندگی شخصی و حرفه ای خود به نتایج واقعی دست یابند.

 

از طریق فرآیند کوچینگ، مشتریان دانش خود را عمیق تر می کنند، عملکرد خود را بهبود می بخشند و کیفیت زندگی خود را بهبود می بخشند.

 

در هر جلسه، مشتری موضوعی را انتخاب می‌کند، کوچ گوش می‌دهد و در قالب اظهارنظرهای روشن‌کننده، پرسش‌های مؤثر، ارائه بازخورد و غیره، ورودی ارائه می‌کند. این تعامل، وضعیت را روشن می‌کند و مشتری را تشویق به اقدام می‌کند. کوچینگ با دادن انتخاب های بیشتر به مشتری، فرآیند خودسازی را تسریع می کند. کوچینگ بر جایی تمرکز می‌کند که مشتری می‌خواهد باشد، در حال حاضر کجاست و چه کاری را برای رسیدن به جایی که می‌خواهد فردا انجام دهد.»

ادامه ی مطلب

  • عارفه شتا