علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران | شرکت فراکام

وب سایت چهره برند است. طراحی آن در کسری از ثانیه نظری را در مورد شرکت در ذهن کاربر شکل می دهد که بعداً تغییر آن آسان نخواهد بود. اما در هنگام جستجوی یک تصویر جذاب، بسیاری از مردم فراموش می کنند که سایت باید راحت و کاربردی نیز باشد. برای اینکه مرتکب اشتباه نشوید و مشتریان خود را از دست ندهید، باید بفهمید که توسعه طراحی وب سایت شامل چه مواردی است و چگونه زیبایی و کاربردی بودن را در محصول نهایی ترکیب کنید.

طراحی وب سایت با شرکت فرآکام: خدمات طراحی سایت اختصاصی با وردپرس php و پایتون، طراحی سایت تهران با مشاوره رایگان-تماس بگیرید: 021-28427191

چرا طراحی وب سایت بسیار مهم است؟

با ورود به سایت، کاربر اغلب 30 ثانیه فرصت دارد تا تصمیم بگیرد که آیا می خواهد در آن بماند یا به جستجو ادامه دهد. بنابراین، طراحی سایت را نباید دست کم بگیرید و امیدوار باشید که « محصول خود را بفروشید . »

توسعه طراحی سایت چیست؟

به عبارت ساده، توسعه طراحی سایت مجموعه ای از اقدامات با هدف طراحی شایسته محتوا است. “طراحی هوشمند” به چیدمان عناصری در صفحه اشاره دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند و در عین حال از طراحی سایت لذت ببرد. طراحی سایت سبک خاصی از شرکت ایجاد می کند و به ساخت یک برند کمک می کند.

سالیان پیش، هدف از طراحی وب سایت فقط اجزاء بصری بود، اما معلوم شد که زیبایی به تنهایی معنایی ندارد. بنابراین مفهوم “قابلیت استفاده” وارد فرهنگ لغت یک طراح وب شد.( قابلیت استفاده  یعنی “راحتی و سهولت استفاده”. )

امروزه یک طراح باید بتواند نه تنها یک تصویر بصری زیبا خلق کند، بلکه باید یک تحلیلگر خوب و حتی یک روانشناس باشد که عادات رفتاری را می شناسد و می تواند واکنش دلخواه را از کاربر دریافت کند.

اغلب، صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​تمایلی به سرمایه گذاری در طراحی ندارند، از قالب های آماده استفاده می کنند یا سعی می کنند به صورت شفاهی به طراح صفحه بندی توضیح دهند که چگونه سایت خود را می بینند. اما هنگام تعامل با چنین سرویسی، وفاداری کاربر بلافاصله کاهش می یابد. ( مشخص می شود که شرکت به راحتی مشتری و تصویر آن اهمیت نمی دهد، به این معنی که ارزش معامله با آنها را ندارد.)

برای اینکه اعتماد مشتریان را از دست ندهید، لازم است فرآیند طراحی وب سایت را جدی بگیرید و قوانین طراحی وب خوب مانند:

  • بصری بودن (خوش فکر) : طرح رنگی به درستی انتخاب شده، سازگاری عناصر سایت، وجود اطلاعات ضروری و عدم وجود اطلاعات غیر ضروری.
  • منحصر به فرد بودن : سایت هایی که برای رفع نیازهای کسب و کار و سلیقه مخاطب هدف (TA) طراحی شده اند نسبت به سایت هایی که بر اساس راه حل های آماده ایجاد شده اند، نتیجه ی بیشتری می دهند.
  • انطباق با الزامات مدرن : هنگام ایجاد یک وب سایت، باید شرایط واقعی را در نظر بگیرید که مخاطبان هدف در آن زندگی می کنند و همچنین راه حل ها و فن آوری های مدرن را معرفی کنید.

نکته آخر که بسیار مهم است این است که طراحی وب سایت قدیمی حتی بیشتر از یک طراحی بد یا کپی ؛ کاربن کاربران را خاموش می کند.

ادامه مطلب

  • ۰۱/۰۶/۱۴
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی