علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

دوربین های مدار بسته براساس برند سازنده | شرکت فرآکام

امنیت در حال حاضر بسیار مهم است. مردم می خواهند مطمئن باشند که خانه ها و مشاغل آنها محافظت می شود. یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن این محافظت، نصب دوربین های مداربسته است. قبل از خرید هر نوع دستگاهی مانند دوربین مداربسته که می خواهید به آن اعتماد کنید، باید تحقیق کنید. ما لیستی از برخی از بزرگترین نام های تجاری در صنعت دوربین های مداربسته را برای شما جمع آوری کرده ایم تا نگاهی بیندازید.

هایک ویژن

هایک ویژن تولید کننده عمده محصولات دوربین های مداربسته است. آنها تعداد زیادی کارمند دارند که سخت برای تولید فناوری امنیتی پیشرفته کار می کنند. محصولات Hikvision لنزهای برتر را با ویژگی های NVR و HD ارائه می دهند. فروش دوربین های امنیتی هایک ویژن با داشتن دفاتری در سراسر جهان بسیار خوب عمل کرده است.

محصولات هایک ویژن به دلیل قابل اعتماد بودن، در خانه ها و مشاغل در سراسر جهان یافت می شوند. آنها سیستم‌های کاملی را می‌فروشند، از خود دوربین‌ها گرفته تا سیستم‌های اینترکام ویدیویی و نرم‌افزار برای ضبط، مدیریت و دسترسی به فیلم. برخی از راه حل های برتر آنها شامل برنامه های کاربردی در صنعت خرده فروشی، خدمات مراقبت های بهداشتی، و ساختمان های هوشمند (از جمله سیستم های مدارس هوشمند) است. نوآوری چنین محصولاتی باعث شده است که آنها به یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت تبدیل شوند.

علاوه بر محصولات امنیتی، هایک ویژن به دلیل ارائه راه حل های مجازی جدید، مانند خط تلفن امنیت سایبری که اخیراً اعلام شده است، تحسین می شود. آنها همچنین سمینارهای اطلاعاتی در مورد بهترین شیوه های امنیتی ارائه می دهند و رویدادهایی را برای آموزش کسب و کارها و صاحبان خانه در مورد اهمیت داشتن تجهیزات ایمنی مناسب برگزار می کنند.

بارها و بارها ثابت شده است که داشتن یک سیستم امنیتی قابل اعتماد نه تنها می تواند صاحبان املاک را از مزاحمان آگاه کند، بلکه به جلوگیری از آنها قبل از حمله کمک می کند. با دانستن اینکه یک سیستم امنیتی روی یک ملک نصب شده است، مجرمان احتمالی از ترس گرفتار شدن، کمتر دست به حمله می زنند. دادن این آرامش به صاحبان ملک و کمک به خانواده ها برای حفظ امنیت خود، نیروهای محرک پشت کاری هستند که هایک ویژن انجام می دهد.

علاوه بر این، محصولات Hivision دارای قابلیت تشخیص حرکت، تشخیص چهره و بسیاری از ویژگی‌های دیگر برای کمک به شناسایی و جلوگیری از مجرمان و ایمن نگه داشتن افراد و اموال از خرابکاری‌ها و متجاوزان هستند. همه اینها در کنار هم محصولات هایک ویژن را به یکی از برترین انتخاب ها در امنیت شرکتی و خانگی تبدیل می کند.

مطالعه بیشتر : دوربین مداربسته بر اساس قابلیت های دوربین

سوان Swann

سوان یک شرکت استرالیایی است که از یک شرکت زیرزمینی به شرکت فروش محصولات در سراسر جهان تبدیل شد. آنها انواع مختلفی از محصولات امنیتی را برای کمک به امنیت خانه ها و مشاغل ارائه می دهند. از سیستم‌های پایه که فقط دو دوربین و ویژگی‌های محدود دارند تا سیستم‌های پیشرفته با NVR و تعداد زیادی دوربین، Swann همه این کارها را انجام می‌دهد. آنها حتی گزینه های دوربین امنیتی بی سیم را نیز ایجاد می کنند.

لورکس     Lorex   

لورکس با هدف ایجاد امنیت و ارزش برای خانه‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌کند. از Plug and Play گرفته تا سیستم های دوربین پیشرفته تر، آنها گزینه های زیادی دارند. آنها دارای انواع سیستم های دوربین امنیتی بی سیم هستند که می توانند داده ها را تا 500 فوت ارسال کنند. گزینه های دوربین با کیفیت 4K نیز موجود است.

مطالعه بیشتر : دوربین مداربسته بر اساس کیفیت تصویر

Uniden

برخلاف برخی دیگر از شرکت های موجود در این لیست، Uniden محصولات متنوعی را به فروش می رساند. آنها با رادیوهای CB و محصولات دیگر مانند الکترونیک دریایی شروع کردند. اکنون آنها همچنین دوربین های مداربسته و لوازم جانبی دوربین های مداربسته را ارائه می دهند. با این حال، انتخاب ممکن است به اندازه رقبای آنها گسترده نباشد.

لاجیتک Logitech  

لاجیتک یکی دیگر از آن شرکت هایی می باشد که محصولات گوناگونی را تولید می کند. احتمالا در گذشته نام آنها را شنیده اید. مدتی است که این شرکت در تجارت دوربین های خانگی و وب کم بوده است. اکنون آنها مجموعه خوبی از سیستم های دوربین مداربسته در دسترس دارند.

Netgear

نت گیر در ابتدا تجهیزات شبکه تولید می کرد، بنابراین چندان دور از ذهن نیست که آنها به سمت تولید دوربین های مداربسته حرکت کنند. خط دوربین آنها به نام Arlo شناخته می شود و دارای دوربین های سیمی و بی سیم است که داده های خود را در فضای ابری ذخیره می کند تا بتوانید از هر تلفن، تبلت یا رایانه ای به آن دسترسی داشته باشید. برخی از دستگاه های آنها قابلیت ضبط صدا را نیز ارائه می دهند.

ویویوتک Viviotek

در سال 2000 تاسیس شد، Viviotek یک شرکت جدیدتر از برخی از دیگر شرکت های موجود در این لیست است، اما آنها تاریخچه چشمگیری دارند. فروش آنها به سرعت رشد کرد و اکنون سیستم های امنیتی را در سراسر جهان می فروشند. در حالی که آنها محصولات متنوعی دارند، شناخته شده ترین محصولات آنها دوربین های مداربسته پیشرفته آنها است.

ارتباطات محور  Axis Communications

ادامه مطلب

  • ۰۱/۰۶/۱۰
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی