علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

وب سایت وردپرس چیست؟

قبل از اینکه با طراحی وردپرس آشنا شویم باید مفهوم وردپرس را متوجه شویم. وردپرس یک (CMS) سیستم مدیریت محتوا رایگان و منبع باز است که به زبان PHP نوشته شده و با پایگاه داده MySQL/MariaDB جفت شده است. به زبان ساده، وردپرس یک پلت فرم رایگان و باز سازنده وب سایت است که در آن می توانید وب سایت های ساده و آسانی را برای کسب و کار و وبلاگ خود ایجاد کنید. ویژگی‌های زیادی در وردپرس وجود دارد، از جمله قالب‌هایی که می‌توانید اطلاعات خود را وارد کنید و یک وب‌سایت ایجاد کنید، افزونه‌ها، تم‌ها موارد دیگر.

وب‌سایت ایجاد کنید، افزونه‌ها، تم‌ها موارد دیگر. 

روش های دیگری برای ساخت وب سایت نیز وجود دارد، اما وردپرس همیشه محبوب ترین و کاربردی ترین پلت فرم منبع باز برای ایجاد وب سایت ها بوده است.  تعجب می کنید که چرا بسیاری از مردم وردپرس را به هر پلتفرم دیگری انتخاب می کنند؟ چرا وردپرس را برای ساخت وب سایت انتخاب می کنیم؟اگرچه وردپرس در آغاز به عنوان یک پلتفرم برای وبلاگ نویسی و انتشارات مرتبط طراحی شده بود، اما حالا پلتفرمی است که یک سوم کل سایت های اینترنتی بر روی آن طراحی میشوند. این به لطف مزایای بسیاری است که وردپرس برای صاحبان وب سایت دارد، مانند:

انعطاف پذیری و سازگاری، تقریباً می توانید هر کاری را در وردپرس انجام دهید، از مشاغل کوچک گرفته تا فروشگاه های تجارت الکترونیک. هر کاری که انتخاب کنید، وردپرس با آن سازگار خواهد بود.

کاربر پسند، یک سایت وردپرسی می‌تواند در عرض چند دقیقه راه‌اندازی شود، حتی اگر تخصص فنی نداشته باشید. تنها موردی که نیاز دارید یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وب است.

تم ها و پلاگین ها، بطوری که مضامین وردپرس طیف گسترده ای از انتخاب ها را در ظاهر و عملکرد سایت به شما ارائه می دهند، افزونه ها عملکردهای تخصصی هستند که نیازهای خاص وب سایت شما را برآورده می کنند، مانند سبد خرید، فرم های تماس، گالری ها و موارد دیگر.

رتبه عالی

از آنجایی که سایت های وردپرس از نظر تعداد بسیار زیاد هستند و به طور منظم محتوا را به روز یا آپدیت می کنند، شامل افزونه ها و ابزارهای مختلفی هستند که به آنها کمک می کند محتوای برنامه ریزی شده و بهینه سازی شده ایجاد کنند – آنها اغلب از وب سایت هایی که در وردپرس ساخته نشده اند رتبه بالاتری دارند.

جدا از این مزایا، مردم دلایل بیشتری برای انتخاب وردپرس دارند، از جمله این واقعیت که سایت‌های وردپرس پاسخگوی تلفن همراه هستند، یک وبلاگ داخلی دارند و خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهند. اکنون که با مزایای یک وب سایت وردپرس آشنا شدید، همچنین باید بدانید که WordPress.com را با WordPress.org اشتباه نگیرید – هر دو متفاوت هستند.  WordPress.org در مقابل WordPress.com – کدام یک را انتخاب کنیم؟ مردم اغلب به اشتباه معتقدند که .org و .com همان وردپرس هستند.

WordPress.org  زمانی است که سایت خود را روی وردپرس میزبانی می‌کنید، به این معنی که آزادی کاملی در تغییر و سفارشی‌سازی طراحی وب دارید – اگر با نحوه کار وردپرس آشنا هستید، توصیه می‌شود.

هنگام میزبانی سایت خود می توانید سفارشی ترین سازنده وب سایت را دریافت کنید. از طرف دیگر WordPress.com زمانی است که WordPress.com از وب سایت شما، از جمله میزبانی، مراقبت می کند. به این ترتیب آزادی کمتری در طراحی وب خود خواهید داشت. با این حال، آسان تر و ساده تر است – اگر تازه کار هستید توصیه می شود.

ادامه مطلب

 

  • ۰۱/۰۴/۰۱
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی