علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

 

بهترین رزولوشن برای دوربین  مداربسته چیست؟

چیزی که همیشه باید هنگام خرید دوربین مداربسته برای فضای مسکونی یا تجاری خود در نظر بگیرید، میزان وضوحی است که می خواهید دوربین شما برای اطمینان از کیفیت تصویر ایده آل داشته باشد. میزان وضوح دوربین مداربسته شما می تواند مزایای زیادی داشته باشد که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. بنابراین، بهترین وضوح برای یک دوربین مداربسته چیست؟ بیایید ابتدا با وضوح تصویر آشنا شویم.

وضوح دوربین مداربسته چیست؟

وضوح دوربین مداربسته فاکتوری برای اندازه‌گیری اندازه تصویر یا ویدیوی تولید شده توسط تعداد کل پیکسل‌های تشکیل‌دهنده تصویر یا ویدیو است که با عرض و ارتفاع آن اندازه‌گیری می‌شود. تصاویر کوچکتر ویدیوهایی با وضوح پایین تولید می کنند، در حالی که تصاویر بزرگتر ویدیوهای با وضوح بالا (HD) تولید می کنند. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید رزولوشن دوربین شما کیفیت تصویر ثابتی را هم در روز و هم در شب ارائه دهد، بدون اینکه با زوم کردن برای مشاهده جزئیات بیشتر مانند پلاک‌ها یا چهره یک مزاحم، کیفیت تصویر از بین برود.

 

 

چند مگاپیکسل برای یک دوربین مداربسته خوب است؟

به طور معمول، رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مداربسته خانگی شامل 2 مگاپیکسل (1080p)، 4 مگاپیکسل (1440p)، 5 مگاپیکسل (1920p) و 8 مگاپیکسل (4K/2160p) است. اما تفاوت هر کدام از آنها چیست؟

دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسلی (1080P) فول اچ دی:

این دوربین ها تصاویری با وضوح 1920 در 2160 پیکسل در هر واحد تولید می کنند. آنها به عنوان نظارت تصویری همه منظوره مناسب عمل می کنند، اما معمولاً بسته به کیفیت و مسافت، جزئیات کوچک را کشف نمی کنند.

توصیه می شود دوربین مداربسته 1080p را در موارد زیر انتخاب کنید:

شما از نظر بودجه تحت فشار هستید( بودجه ی کمی دارید)

شما فقط نظارت همه منظوره می خواهید

شما در جستجوی یک دوربین مداربسته با باتری هستید

یک دوربین مداربسته 1080p معمولاً می تواند در موارد زیر استفاده شود:

ادامه ی مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی