علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

کسب و کار عالی با کوچ کسب و کار | محمدرضا علیا

کوچینگ کسب و کار چیست؟ و چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد؟

تعریف یک مربی کسب و کار عالی، شخصی است که به شرکت شما کمک می کند تا سریعتر از زمانی که خودتان هستید به جایی که می خواهید برسد، برسد.

کسب و کار کوچک شما نیاز به یک برنامه عمل روشن دارد. و شما به مربی کسب و کار مناسب در کنار خود نیاز دارید.

آیا شما و شرکتتان شایسته بهترین کمکی نیستید که می توانید دریافت کنید؟ بیایید به نقش مربی کسب و کار و آنچه که کوچینگ می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد نگاهی بیاندازیم.

1-نتایج از مربی کسب و کار شما

مربی کسب و کار شما با شما همکاری خواهد کرد تا یک برنامه روشن برای پیشبرد کسب و کارتان ایجاد کنید. با هم، اهداف خود را تعیین خواهید کرد و مربی کسب و کار شما به شما کمک می کند تا به آنها برسید. سریعتر

این فقط طرح نیست. یک مربی کسب و کار همچنین تاکتیک ها و اقدامات خاصی را پیشنهاد می کند که شرکت شما را توسعه می دهد. و به شما مسئولیت‌پذیری ساختاری می‌دهد تا کارها را انجام دهید.

هنگامی که با یک مربی کسب و کار خوب کار می کنید، باید از یک مشاور قابل اعتماد حمایت کنید تا شما را در مسیر درست نگه دارد.

2-چگونه می توانم بفهمم که کسی مربی خوبی است؟

در اینجا راهنمای قابل دانلود من در مورد چگونگی پیدا کردن مربی کسب و کار مناسب برای شما است. حداقل باید به دنبال فردی با تجربه مستقیم در اداره شرکت ها باشید – فردی که با آخرین تفکرات بازاریابی، مدیریت، بهره وری و امور مالی به روز باشد.

و باید یک مربی کسب و کار که دوست دارید و به آن اعتماد دارید پیدا کنید، فرد مناسبی که به شما کمک کند.

3-چگونه کسی را در منطقه خود پیدا کنم؟

شما لزوماً به یک مربی تجاری که اتفاقاً در همان نزدیکی مستقر است نیاز ندارید. برای به دست آوردن سود کامل، لازم نیست در یک اتاق با مربی خود باشید. یک مربی کسب و کار آنلاین از طریق Zoom با شما ملاقات خواهد کرد و بین جلسات از طریق تلفن و ایمیل در کنار شما خواهد بود. و شما مجبور نیستید دفتر خود را برای جلسات ترک کنید، بنابراین در زمان زیادی صرفه جویی می کنید.

کسب و کار شما سزاوار بهترین مربی کسب و کار است که می توانید پیدا کنید – آنها ممکن است همیشه همسایه نباشند.

کوچینگ کسب و کار چیست؟

یک مربی کسب و کار دو مجموعه مهارت دارد. آنها باید در مورد نحوه اداره انواع مشاغل موفق، ترجیحاً از تجربه مستقیم، اطلاعات زیادی داشته باشند. و آن‌ها باید مهارت‌هایی برای حمایت از شما در توسعه کسب‌وکار موفق‌تان داشته باشند، بنابراین می‌توانید با کمک آنها سریع‌تر از زمانی که خودتان آن را انجام می‌دادید، کسب‌وکارتان را پیش ببرید.

این ترکیبی از مهارت ها است که حیاتی است. بسیاری از مردم تمام تئوری های کسب و کار را می دانند یا خودشان کسب و کار بزرگی را اداره کرده اند. اما تا زمانی که آنها مهارت‌هایی برای حمایت از شما در توسعه کسب‌وکارتان به آنچه می‌خواهید ایجاد کنید را نداشته باشند، همه ایده‌ها و استراتژی‌های عالی در جهان کمکی نمی‌کنند.

چیزی که شما می خواهید شخصی است که بتواند با شما کار کند و دانش تخصصی در مورد آنچه در موقعیت خاص شما کارساز است را به شما بیاورد. و به شما کمک می کند تا آن ایده ها را در شرکت خود تحقق بخشید. این ترکیبی از دانش همراه با هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی است که بهترین مربی کسب و کار را می سازد.

یک مربی خوب کسب و کار از شما انواع سوال می پرسد

یک مربی خوب کسب و کار سوالات زیادی از شما خواهد پرسید. آن‌ها می‌خواهند درباره انگیزه‌های شخصی شما برای راه‌اندازی کسب‌وکار بدانند – آیا شما فردی هستید که می‌خواهید به سرعت یک کسب‌وکار را افزایش دهید و سپس آن را در ازای یک تن پول نقد بفروشید؟ یا بیشتر علاقه مند به توسعه یک شرکت پایدار هستید که درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد؟ چقدر می خواهید درآمد داشته باشید؟ ارزش های شما چیست و به چه چیزی علاقه دارید؟

و بهترین مربیان کسب و کار محصول یا خدمات و صنعت شما را بررسی خواهند کرد. اگر شما یک شرکت نظافتی را اداره می کنید، آنها تصور نمی کنند که مانند شرکت نظافتی است که سال گذشته با آن کار می کردند. یا اینکه باید باشد.

یک مربی بزرگ کسب و کار می خواهد بداند که شما چگونه کار می کنید

برخی از صاحبان مشاغل کوچک دوست دارند به آنجا بروند و مستقیماً بفروشند، شبکه های خود را ایجاد کنند و ارجاع دهند. دیگران بسیار ترجیح می دهند یک ماشین فروش آنلاین بسازند و خوشحال هستند که روی بازاریابی آنلاین تمرکز می کنند. بهترین مربیان کسب و کار علایق و ناپسندهای شما، شخصیت و نقاط قوت و ضعف شما را خواهند یافت، بنابراین استراتژی کسب و کار شما با این موارد مطابقت دارد.

اگر به دنبال داشتن یک کسب و کار عالی با یک کوچ کسب و کار هستید، به شماره ی 09353633423 در واتساپ پیام دهید.

ادامه مطلب

 

  • ۰۱/۰۵/۰۹
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی