علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

 

دوربین های مداربسته براساس تکنولوژی ساخت / شرکت فنی مهندسی فرآکام

دوربین های مداربسته به بخشی جدایی ناپذیر از امنیت تبدیل شده اند و صاحبان خانه ها و صاحبان مشاغل به مزایای آنها پی برده و آنها را در املاک خود نصب می کنند.

آنها به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عوامل بازدارنده برای سارقان عمل می‌کنند و مجرمان حرفه‌ای سابق می‌گویند که ترجیح می‌دهند دارایی‌ها را با یک سیستم دوربین مدار بسته در محل مورد هدف قرار ندهند.

همچنین فیلم های ضبط شده توسط دوربین ها دستگیری مجرمان را بسیار آسان می کند و همچنین می تواند به عنوان مدرک در دادگاه مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر ارائه مزایای امنیتی عالی، استفاده از سیستم های دوربین مدار بسته به خوبی نگهداری شده، شما را واجد شرایط کاهش در حق بیمه خود نیز می کند.

از زمان پیدایش آنها در اواسط قرن بیستم، محبوبیت آنها با انواع مختلف دوربین های مداربسته در حال حاضر افزایش یافته است.

با انبوهی از انتخاب ها، گاهی اوقات انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای شما می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. باید درک کرد که این سناریوی «یک اندازه متناسب با همه» نیست.

انواع مختلف برای اهداف خاصی ساخته می شوند و برای دستیابی به بالاترین سطح اثربخشی، استفاده از نوع صحیح دوربین مداربسته مضر است. به عنوان مثال، استفاده از دوربینی برای نظارت در شب که دید در شب ندارد، فایده ای ندارد.

برای یافتن همه چیز در مورد محبوب ترین انواع دوربین های مدار بسته و نحوه انتخاب بهترین دوربین برای ملک خود به ادامه مطلب مراجعه کنید:

محبوب ترین انواع دوربین های مداربسته عبارتند از:

دوربین های مداربسته آنالوگ

دوربین‌های مداربسته گلوله، دوربین‌های مداربسته -Dome دوربین‌های مداربسته -C-Mount دوربین‌های مداربسته -PTZ دوربین‌های مداربسته پان/شیب/زوم دوربین‌های مداربسته روز/شب -دوربین‌های مداربسته مادون قرمز/دید در شب- دوربین‌های مداربسته شبکه -IP دوربین‌های مداربسته بی‌سیم – دوربین‌های مداربسته با کیفیت بالا (HD)

بیایید هر یک را با جزئیات بررسی کنیم:

 

ادامه ی مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی