علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

 

طراحی وب سایت چیست؟

طراحی سایت، روند برنامه ریزی، مفهوم سازی و تنظیم محتوا به شکل آنلاین می باشد.در حال حاضر طراحی یک سایت فراتر از زیبایی شناسی است و دربرگیرنده عملکرد کلی سایت می شود . طراحی وب همچنین دربرگیرنده ی برنامه های وب، نرم افزارهای موبایل و طراحی رابط کاربری است.

آیا می دانستید که طراحی سایت می تواند اثر زیادی بر عملکرد شما در موتورهای جستجو مثل گوگل داشته باشد؟ این مقاله به شما دید مفیدی در مورد شیوه ایجاد یک ‌سایت می ‌دهد که نه تنها ظاهر خوبی دارد، به علاوه به درستی کار می‌کند و در جستجو در رتبه بالایی قرار دارد.

در این مطلب به موارد زیر می پردازیم :  

یافتن الهام

انتخاب ابزار طراحی وب سایت

عناصر بصری

عناصر عملکردی

انواع طراحی سایت: تطبیقی در برابر واکنش گرا

آیا به دنبال طراحی یک سایت می باشید؟ با Pagecloud به شکل رایگان شروع کنید! با دستیابی به خصوصیات های طراحی قدرتمند Pagecloud و صفحات پیش نویس نامحدود قادر هستید یک وب سایت یک صفحه ای را بدون هیچ هزینه ای انتشار دهید. امروز برای یک سایت رایگان ثبت نام کنید!

یافتن الهام

طراحان در همه جا به دنبال الهام هستند. در اینجا بعضی از بهترین سایت‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود را به کار بگیرید:

رفتار

پینترست

Awwwards

الهام بخش طراحی وب

سایت الهام بخش

وبلاگ ما را برای خواندن نکات بیشتر در مورد طراحی سایت مشاهده کنید

ادامه ی مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی