علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

لایف کوچینگ

کوچینگ زندگی مناسب افرادی است که مایل به ایجاد تغییرات مهم در زندگی خود هستند. کوچ به افراد کمک می‌کند تا هدفشان در زندگی و چگونگی دستیابی به آن را بیابند. کوچ شخصی یا لایف کوچ به طور کلی افراد را در جایگاه نقطه شروع آن‌ها در نظر می‌گیرد.کوچینگ زندگی برای افرادی که مایل به ایجاد نوعی از تغییرات مهم در زندگی خود هستند، مناسب است. لایف کوچ به افراد کمک می‌کند تا بفهمند چه می‌خواهند و چطور می‌توانند به خواسته‌هایشان دست پیدا کنند. کوچینگ فردی و زندگی به طور کلی موضوعات مد نظر مراجع را به عنوان نقطه شروع خود در نظر می‌گیرد.
کوچینگ زندگی مجموعه ابزارهایی است که توانایی و کارآیی خود را به اثبات رسانده است و می‌توان در موقعیت‌های مختلف زندگی آن‌ها را به کار بست. این ابزارها در تمامی جنبه‌های زندگی به افراد کمک خواهند کرد و می‌توانند توسعه انسانی، سلامت جسمی و روحی، موفقیت حرفه‌ای و روابط فرد را هدف بگیرند.
تمرکز لایف کوچینگ بر ایجاد زندگی پرتحرک‌تر. شناسایی ارزش‌ها، اهداف و رویاهاست. شناخت موانع. اقدام به سمت دستیابی به هدف. مخاطبان این نوع از کوچینگ افراد از هر نوع، سن و حرفه‌ای هستند

لایف کوچینگ، این مزایا را دارد:

رسیدن به اهداف شخصی در زندگی (سبک زندگی حرفه‌ای، تناسب بدنی، سلامتی، بهبود روابط با دیگران، تقویت و توسعه فردی و مهارت‌های فردی)
افزایش احساس رضایت از زندگی
کسب دستاوردهای مختلف (انجام کارهایی که تا به حال تصور می‌کردید از پس انجام دادنشان بر نمی‌آیید)
ایجاد تغییرات مثبت در زندگی و احساس خوب

شما در یک جلسه ی لایف کوچینگ چه اتفاقاتی را تجربه خواهید کرد؟ ( مسیر رسیدن به هدف در لایف کوچینگ)

1_ شما به کوچ خود مراجعه می‌کنید و از مسئله‌ای، شکوه یا گلایه دارید یا ممکن است به دنبال ارتقاء سطح در مسئله باشید.

ادامه مطلب

  • ۰۰/۰۶/۰۸
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی