علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

در این مطلب می خواهیم درباره کوچینگ بیزینس با هم صحبت کنیم.

چه در حال اداره یک کسب و کار کوچک و محلی باشید یا به دنبال ایجاد یک شرکت در سراسر جهان باشید ، نمیتوان مزایای کوچینگ کسب و کار را نادیده گرفت.

اداره یک کسب و کار اغلب میتواند به عنوان یک کار انفرادی احساس شود. با این حال ، مانند بسیاری از چیزهای زندگی ، داشتن یک کوچ با تجربه که بتوانید به آن تکیه کنید یکی از با ارزش ترین منابع موجود برای صاحبان  مشاغل است.

بیزینس کوچینگ با محمدرضا علیا

بیشتر صاحبان مشاغلی که به دنبال مشاوره در مورد چگونگی رشد شرکت خود هستند ، منابع محدودی برای روی آوردن به آنها دارند. مطمئنا مقالات و کتاب های الکترونیکی آنلاین بی شماری در مورد چگونگی ایجاد و رشد یک کسب و کار وجود دارد ، اما در نهایت ، هر کسب و کاری منحصر به فرد است و توصیه های عمومی به سختی میتواند جایگزین مناسبی برای راهنمایی شخصی باشد.

خوشبختانه ، اکنون سرویسی وجود دارد که در آن صاحبان مشاغل میتوانند راهنمایی های شخصی موردنیاز برای پاسخ به سوالات دشوار خود و موفقیت سازمان خود را دریافت کنند که آن کوچینگ کسب و کار است.

کوچینگ کسب و کار چیست؟

 

کوچ های کسب و کار معمولا کارآفرینان با تجربه و خود صاحبان مشاغل هستند که تصمیم میگیرند از استعداد های خود برای ایجاد و رشد یک کسب و کار برای کمک به سایر صاحبان مشاغل برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

درحالیکه اطلاعات و توصیه های زیادی به صورت آنلاین در مورد چگونگی راه اندازی و رشد یک کسب و کار در دسترس است ، همه آن ها طبیعتا عمومی هستند و مختص کسب و کار منحصر به فرد شما نیستند. از سوی دیگر ، کوچ های کسب و کار میتوانند چیزی بسیار ارزشمند تر ارائه دهند که آن مشاوره شخصی و سفارشی است.

اگر شخصی بخواهد نواختن یک ساز را بیاموزد ، پیدا کردن معلم بسیار آسان تر از این است که خودش یاد بگیرد.

به همین ترتیب ، اگر یک ورزشکار بخواهد مهارت های خود را بهبود ببخشد ، بهترین کاری که میتواند انجام دهد این است که به تیمی بپیوندد که یک کوچ بزرگ دارد.

ما این منطق را – این واقعیت که کوچ های بزرگ سریع ترین راه ها برای موفقیت میباشند – برای بیشتر شغل ها به کار میبریم ، با این حال وقتی صحبت از رشد یک تجارت به میان می آید ، همان منطق اغلب نادیده گرفته میشود.

کوچ های کسب و کار معمولا کارآفرینان خبره ای هستند که میدانند برای موفقیت یک تجارت چه چیزی لازم است.

در ازای دریافت هزینه ، آنها در کنار مدیران و مالکان کار میکنند تا به آنها کمک کنند تا اهداف خود را تعرف کنند ، چشم انداز خود را برای کسب و کار خود اصلاح کنند و مجموعه ای از استراتژی ها ا تنظیم کنند که به مالک کمک میکنند تا به اهداف و چشم انداز خود دست یابند.

مزیت های بیزینس کوچینگ چیست؟

 

اگر یک صاحب کسب و کار سوالات سختی داشته باشد یا در طول مسیر با مشکلاتی مواجه شده باشد ، کوچ او میتواند به او کمک کند تا مسائل خود را به موثرترین روش ممکن هدایت کند.

داشتن یک کوچ کسب و کار بسیار شبیه به داشتن یک شریک بسیار با تجربه در تیم شما است و به صاحب کسب و کار ارزش زیادی میدهد.

چه کسب و کار شما در حال مبارزه باشد و به راهی برای احیا نیاز داشته باشد یا به سادگی بخواهید برند خود را به سطح بعدی ببرید ، آوردن یک کوچ کسب و کار حرفه ای یکی از موثر ترین گزینه های موجود است.

یک کوچ کسب و کار چه کاری انجام میدهد؟

ادامه مطلب

  • ۰۰/۱۲/۰۷
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی