علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

در این مطلب می خواهیم درباره خرید انواع تی شرت های با کیفیت از ایران دوکا با یکدیگر صحبت کنیم.

 

تیشرت های با کیفیت

چه چیزی باعث ایجاد یک پیراهن با کیفیت می شود؟

تی شرت های باکیفیت با 100% پنبه با کیفیت بالا شروع می شوند. این بدان معناست که هیچ خارش الیاف مصنوعی وجود ندارد، و پس از شستشوی تی شرت، چروکیده یا تغییر شکل نمی ‌یابد.

کیفیت تی شرت را چگونه توصیف می کنید؟

یک تی شرت با کیفیت باید از نظر زیبایی شناسی و همچنین کاربردی باشد. این بیشتر به نوع پارچه مورد استفاده بستگی دارد. پنبه یکی از بهترین پارچه ها برای تولید تی شرت به حساب می آید زیرا نرم و قابل تنفس است.

بهترین جنس ها برای دوختن تیشرت:

مواد مناسب برای ساخت تیشرتی که نه تنها پوشیدن آن راحت است، بلکه قابل شستشو است و طرح های چاپ شده را به خوبی نشان می دهد بسیار مهم است. پارچه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که مطابق با نیازها و اهداف متفاوت هستند. برخی از مواد برای لباس های روزمره مناسب تر هستند در حالی که برخی دیگر برای لباس های کار مناسب هستند. برای چاپ روی صفحه، ارزش آن را دارد که قبل از انتخاب به نیازهای شخصی که پارچه را می پوشد فکر کنید.

پنبه

پنبه یک الیاف طبیعی است که معمولاً برای تیشرت‌ها استفاده می‌شود، زیرا بسیار نرم، مقرون به صرفه و قابل تنفس است، بنابراین برای لباس‌های غیررسمی مناسب است. انواع پنبه، از پنبه شانه ‌شده تا ارگانیک وجود دارد که بر احساس آن تأثیر می‌گذارد. با این حال، نقطه ضعف پنبه این است که می تواند پس از اولین شستشوی گرم جمع شود.

کتان

کتان از گیاه کتان تهیه می‌شود و بافت خشن ‌تری نسبت به پنبه دارد، بنابراین معمولاً برای تیشرت‌ها استفاده نمی‌شود، اما برای کت‌ ها یا لباس‌ های بیرونی سبک مناسب‌ تر است. به راحتی چروک می شود اما بسیار سبک وزن است و سریع خشک می شود.

پلی استر

این الیاف مصنوعی ساخته دست بشر در لباس های ورزشی محبوب است، زیرا قابلیت تنفس و خشک شدن سریع دارد، به علاوه هنگام شستن شکل خود را حفظ می کند. اگرچه به اندازه پنبه یا کتان راحت نیست، بنابراین برای لباس های ورزشی مناسب تر است.

لیکرا

لیکرا پارچه دیگری است که به دلیل کشش و انعطاف پذیری با لباس های ورزشی مرتبط است، بنابراین اغلب به پارچه های دیگر اضافه می شود تا کشش بیشتری داشته باشد و جابجایی آنها راحت تر شود.

ریون

ترکیبی از پنبه، درختان و گیاهان چوبی، ابریشم مصنوعی یک ماده مصنوعی است که اغلب به عنوان جایگزین ابریشم مقرون به صرفه‌تر استفاده می‌شود. این فوق‌العاده صاف و نرم است و برای لباس‌های ورزشی انتخابی عالی است زیرا سبک وزن است، اما به اندازه برخی پارچه‌های دیگر دوام ندارد و می‌تواند در اثر استفاده مکرر چروک شود.

ادامه مطلب

  • ۰۱/۰۱/۲۵
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی