علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

در این مطلب می خواهیم درباره یکی از نکات درباره دکوراسیون اتاق کوچک و همچنین نکته دکوراسیون داخلی خود را چگونه بهبود بدهیم بحث کنیم.

 

نکته ناب برای دکوراسیون اتاق کوچک

اگر اتاق کوچکی دارید آن را سفید رنگ نکنید تا بزرگتر به نظر برسد. در عوض، با معماری فضا همراه شوید و آن را با رنگی غنی و گرم رنگ آمیزی کنید تا صمیمی تر و دنج تر شود. اجازه دهید اتاق های بزرگ شما با نور گسترش یابد، در حالی که اتاق های کوچک شما باید با استفاده از رنگ های گرم دور شما بپیچند.

دکوراسیون برای تابلو و عکس

هنگام آویزان کردن عکس یا آثار هنری، مراقب باشید که آیا نور خورشید مستقیماً به آن برخورد می کند یا زیر منبع نور مستقیم دیگری قرار دارد یا نه. لذت بردن از هنر یا عکاسی بدون نور سخت است، اما نور غیرمستقیم برای یک آیتم قاب شده آسیب کمتری خواهد داشت. سعی کنید هنگام نمایش آثار هنری از نورافکن های داغ اجتناب کنید زیرا می توانند باعث محو شدن سریعتر و خراب شدن کلی یک قطعه خاص یا گرامی شوند.

اثاثیه و تزیینات گلدار خود به تنهایی سبک میباشد، اما گل ها و گیاهان تازه واقعاً می توانند به اتاق جان ببخشند. ارکیده های گلدانی را برای تقویت تم شرقی، شکوفه های رنگارنگ بهاری برای سبک روستایی یا شاخ و برگ سبز سرسبز برای اتاق استعماری نمایش دهید.

نکته دکوراسیون داخلی

تجهیز یک ایوان یا پاسیو سرپوشیده با اختلاط مبلمان و لوازم داخلی و خارجی راهی عالی برای ترکیب فضای داخلی و خارجی است. بعلاوه، به طرح تزئین اجازه می دهد تا به طور یکپارچه از فضاهای داخلی به فضای فصلی تر جریان یابد، بدون اینکه این دو مکان جدا به نظر برسند.

پارچه ها و روسری ها جلوه چشمگیری را به پرده ها می بخشند. قرار دادن یک تکه پارچه یا روسری روی پرده های ساده، همه رنگ های اتاق شما را به هم نزدیک می کند تا یک نقطه کانونی رمانتیک ایجاد کند. اگر حریم خصوصی مشکلی نیست، پارچه ها و روسری‌ها را می‌توان به تنهایی به میله یا از طریق یک دیوارکوب آویزان کرد تا ظاهری متمایز داشته باشد.

یک قفسه یا مجموعه ای از قفسه های گوشه ای به طرز شگفت انگیزی جذاب هستند و فرصتی برای نمایش وسایل کلکسیونی به روشی جدید و هیجان انگیز ارائه می دهند. به علاوه، آنها همچنین در خانه های جمع و جورتر با اتاق های کوچکتر به خوبی کار می کنند.

 

دکوراسیون داخلی

سبک و شکل میز ناهارخوری بر ظاهر اتاق تأثیر می گذارد. به عنوان یک قاعده کلی، بسیاری از طراحان خرید میزی را پیشنهاد می کنند که شکل اتاق شما را تقلید کند تا خطوط تمیزی که برای چشم ها جذاب باشد.

سبک و شکل میز ناهارخوری بر ظاهر اتاق تأثیر می گذارد. به عنوان یک قاعده کلی، بسیاری از طراحان خرید میزی را پیشنهاد می کنند که شکل اتاق شما را تقلید کند تا خطوط تمیزی که برای چشم ها جذاب باشد.

سقف رنگی می تواند اتاق را بسیار جالب تر کند. اگر دیوارها رنگ آمیزی شده باشند، اما سقف همچنان سفید باشد، به دلیل تضاد، چشم به سمت سقف سفید کشیده می شود. چرا تضاد را به رنگی غیرمنتظره تبدیل نکنید تا فضا را تکمیل کند و عنصر شگفتی ایجاد کند؟

ادامه مطلب

  • ۰۱/۰۱/۲۵
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی