علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

در این مطلب می خواهیم درباره پوشاک اداری با دوخت ایران دوکا صحبت کنیم.

 

پوشاک اداری 

افراد باید بدانند که لباس های رسمی فقط مختص مهمانی ها نیست و هم چنین این که افراد شاغل باید لباس های مجلسی خود را با لباسی که با آن به محل کار می روند مجزا بدانند. بله ما در مورد افراد شاغل صحبت می کنیم. این مشکلی است که غالبا افراد شاغل با آن مواجه هستند. به همین دلیل افرادی که در شرکت های تجاری مشغول به کار هستند باید یک کت و شلوار مدرن بپوشند. این لباس ها مناسب برای اشخاصی است که کارهای دفتری انجام می دهند.

تولیدی پوشاک هایی که در زمینه ی لباس های زنان فعالیت می کنند بیشتر از تولیدی پوشاک هایی است که لباس های مردانه تولید می کنند. افرادی که در شرکت ها مشغول به کار هستند یا به اصطلاح کارهای اداری دارند باید لباس هایی را که از تولیدی پوشاک ها تهیه می کنند، لباسی باشد که آن ها را کاملا حرفه ای در کار و قابل احترام جلوه دهد. در نتیجه جهت سهل کردن فعالیت ها در این مطلب تعدادی از نکته های مهم در این زمینه را برای افرادی که در سازمان های گوناگون کار می کنند را بیان کرده ایم .

لباس های اساسی و با درجه ی کیفی بالا را برگزینید:

به عنوان فردی که در شرکت کار می کند باید به اندازه کافی باهوش باشید که هزینه های زیادی را نمی توانید به لباس خود اختصاص دهید اما با این وجود نباید کمدی که به لباس های اداری خود اختصاص داده اید را فراموش کنید.

بنابراین شاید هنگامی که به تولیدی پوشاک ها سر می زنید برای تهیه لباس اداری در ابتدا برای شما مشمول هزینه زیادی شود اما با نگاهی دقیق تر می توانید که لباس هایی هرچند گران تر اما با کیفیت تر را انتخاب کنید.

وقتی فرم های تجاری با کیفیت بالا را از تولیدی پوشاک های صاحب برند های معروف انتخاب می کنید می توانید سال ها و حتی بارها از آن ها استفاده کنید، بنابر این هزینه تهیه هر لباس را به طور قابل توجهی پایین می آورد.

هنگام خرید سعی کنید به جای خرید لباس های بسیار اما با کیفیت متوسط، لباس های کمتر با کیفیت بالا را انتخاب کنید. این نکته را در نظر بگیرید که همه ی لباس های تجاری خودتان را هماهنگ باکارخود واز تولیدکننده های پوشاک دارنده ی اعتبار و برند برگزینید.

 

ادامه مطلب

 

  • ۰۱/۰۱/۳۰
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی