علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

https://farakam.co/wp-content/uploads/2022/03/FARAKAM2.jpg

 

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به وب سایت ها و برنامه هایی اطلاق میشوند که به افراد اجازه میدهند تا محتوا را سریع ، کارآمد و در زمان واقعی به اشتراک بگذارند. در حالیکه بسیاری از مردم از طریق برنامه های تلفن هوشمند به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند ، این ابزار ارتباطی با رایانه شروع شد و رسانه های اجتماعی میتوانند به هر ابزار ارتباط اینترنتی که به کابران اجازه میدهد به طور گسترده محتوا را به اشتراک بگذارند و با مردم درگیر شوند ، اشاره داشته باشد.

توانایی به اشتراک گذاری عکس ها ، نظرات و رویداد ها در زمان واقعی ، شیوه زندگی و نحوه انجام تجارت ما را متحول کرده است. در اینجا اصول درک رسانه های اجتماعی و نحوه استفاده از آن برای کمک به ارتقای کسب و کار شما اورده شده است.

رسانه های اجتماعی چیست؟

رسانه های اجتماعی ابزار دیجیتالی است که به کاربران اجازه میدهد تا به سرعت محتوا ایجاد کرده را با عموم به اشتراک بگذارند. رسانه های اجتماعی طیف گسترده ای از وب سایت ها و برنامه ها را در بر میگیرند. برخی مانند توییتر در به اشتراک گذاری لینک ها و پیام های کوتاه نوشته شده تخصص دارند. سایرین مانند اینستاگرام و تیک تاک برای بهینه سازی اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها ساخته شده اند.

چیزی که رسانه های اجتماعی را منحصر به فرد میکند این است که هم گسترده هستند و هم نسبتا بدون سانسور میباشند. درحالیکه بسیاری از شرکت های رسانه های اجتماعی محدودیت هایی را اعمال میکنند – مانند برداشتن تصاویری که خشونت یا برهنگی را نشان میدهند.- محدودیت های بسیار کمتری در مورد اشتراک گذاری افراد نسبت به سایر وسایل ارتباط جمعی مانند روزنامه ها ، ایستگاه های رادیویی و کانال های تلویزیونی وجود دارد.

هرکسی که به اینترنت دسترسی دارد میتواند برای یک حساب رسانه اجتماعی ثبت نام کند. آن ها میتوانند از آن حساب برای به اشتراک گذرای هر محتوایی که انتخاب میکنند استفاده کنند و محتوایی که به اشتراک میگذارند به هرکسی که از صفحه یا نمایه آنها بازدید میکند میرسد.

 

ادامه ی مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی