علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

 

کارگذاشتن دوربین مداربسته در منازل شیوه ای بسیار خوب جهت کسب حس امنیت . به دلیل این که افراد مجرم غالبا از نزدیک شدن به منازلی که به سیستم مراقبت تصویری تجهیز شده اند پرهیز می‌کنند. نقشه و طرح خانه، بودجه و اولویت‌های امنیت خانه شما با همسایه شما متفاوت است، بنابراین هیچ قانون واحدی برای حداقل تجهیزانی که لازم دارید وجود ندارد. ولی این راهنما به شما کمک می‌کند تا همه ی جوانب تنظیم سیستم های امنیتی خانه را در نظر داشته باشید، تعداد دوربین و محل کار گذاری آنها را معین کنید و کارگذاشتن دوربین در درون منزل تان را خودتان انجام دهید.

اقدامات قبل از نصب دوربین در منزل

 

 

1- محل نصب دوربین‌ها را مشخص کنید

به کارگیری سیستم امنیتی خانه ها برای هر مترمربع، هم هزینه ی زیادی دارد و هم بی فایده. پس لازم است تعیین اولویت کنید که در نظر دارید بیشتر چه قسمت هایی در دید دوربین قرار بگیرند. فایده ی دوربین‌ها هنگامی بیشتر می شود که آگاه باشیم مکان مناسب برای کار گذاری دوربین در منزل کدام قسمت است. طرحی ذهنی از زاویه های مختلف منزل‌تان بکشید یا چنانچه نقشه خانه را در اختیار دارید آن را چاپ کنید. و مناطقی که قصد دارید دوربین کار بگذارید را معین کنید. بعد از علامت‌گذاری مکان نصب دوربین‌ها، بررسی کنید که مطمئن شوید قرار گرفتن دوربین در آن قسمت بهترین نمای ممکن را ارائه می‌دهد و دید آن با مانعی محدود نمی‌شود. برای مثال می‌توانید این نقاط را برای کار گذاری دوربین در خانه برگزینید:

  • درهای ورودی
  • پنجره به سمت خیابان
  • فضاهای غیرخصوصی مثل آشپزخانه، سالن و غیره
  • راه‌پله‌ها و راه‌روها
  • بالکن یا ایوان

ادامه ی مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی