علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

 

20 پلاگین محبوب برای هر سایت وردپرس

Ultimate Member.1

وب سایت های عضویت برای ایجاد جوامع آنلاین ضروری هستند. این فرصتی برای مردم است که حول یک هدف مشترک با هم همکاری کنند. میراندا هیل، یکی از همکاران SmartBlogger، موافق است:

«مردم دوست دارند که توسط قبیله ای از مردم محاصره شوند، درست مثل خودشان، با یک علایق مشترک، با مشکلات و نگرانی های مشابه برای گپ زدن. و سایت های عضویت قبیله می سازند.»

شما می توانید انجمن خود را با کمک Ultimate Member ایجاد کنید. این افزونه به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که در سایت شما ثبت نام کنند و پروفایل های کاربری سفارشی بسازند. حتی می‌توانید ایمیل‌هایی را برای ارسال اعلان‌ها به اعضای خاص فعال کنید. افزونه های رایگان نیز برای افزودن چک باکس شرایط و ضوابط به فرم های ثبت نام در دسترس هستند.

 

 

WooCommerce.2

یکی از مزایای اصلی وردپرس این است که وب سایت شما را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل می کند. شما نه تنها می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید، بلکه می توانید محصولات و خدمات را نیز بفروشید. از دانلود دیجیتال گرفته تا کالاهای فیزیکی، می توانید در عرض چند ساعت شروع به پذیرش سفارش کنید.

WooCommerce یک افزونه معروف تجارت الکترونیک برای ساخت یک فروشگاه آنلاین کاملاً قابل تنظیم است. با راهنمای افزونه، می‌توانید صفحه‌های محصول و تسویه‌حساب را اضافه کنید، گزینه‌های حمل و نقل را پیکربندی کنید و طرح‌بندی‌های طراحی را تغییر دهید.

 

ادامه ی مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی