علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

چرا سئو وب سایت شما بسیار مهم است؟

سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) یکی از مهم ترین راه حل ها برای تبلیغ کسب و کار آنلاین شماست. با سئو، می توانید به راحتی ترافیک سایت خود را افزایش دهید و رتبه صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) خود را برای کلمات کلیدی خاص بهبود بخشید. چرا مهم است؟ دلیل آن ساده است: بسیاری از مشتریان در اینترنت به دنبال محصولات و خدمات مورد نیاز خود یا علاقه مند به استفاده از موتورهای جستجو، به ویژه گوگل هستند. به همین دلیل است که صفحه اول آن بهترین مکان برای تبلیغ کسب و کار شما و جذب مشتریان جدید است.

باید به یاد داشته باشید که سئو یک فرآیند مداوم نیست. متأسفانه هیچ راه جادویی برای حفظ سایت شما در موقعیت دلخواه در نتایج جستجوی گوگل وجود ندارد. الگوریتم های موتورهای جستجو دائما به روز می شوند و رقابت همیشه در حال حرکت است، بنابراین شما باید به روز باشید و سایت خود را بهبود ببخشید.

 

بهینه سازی موتورهای جستجو مستلزم زمان و نظارت مداوم است – اگر می خواهید نتایج طولانی مدت داشته باشید، باید برای مدت طولانی با سایت خود کار کنید.

شما میتوانید با شرکت فراکام که یکی از مجرب ترین و متخصص ترین شرکت های فنی مهندسی در زمینه طراحی سایت،شبکه،گرافیک،سئو و که از جمله آنها طراحی سایت بصورت حرفه ای می‌باشد تماس بگیرید.

مزایای کلیدی سئو-چرا سئو کمک میکند؟

یک موقعیت آنلاین می تواند مزایای زیادی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد! هنگام انتخاب بهترین روش ها برای تبلیغ آنلاین شرکت خود، باید از آنها آگاه باشید و آنها را در نظر بگیرید. مزایای کلیدی سئو:

 

  1. بازدید وب سایت خود را در صفحات نتایج بهبود بخشید

اگر وب سایت خود را به درستی بهینه سازی(سئو) کنید، می توانید بر رتبه آن در جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظرتان تأثیر بگذارید – هم عبارات مربوط به تجارت شما و هم کلمات کلیدی به اصطلاح طولانی. اینها عبارت های جستجوی بسیار خاصی هستند که توسط مشتریان آگاه تر به دنبال محصولات خاص مورد استفاده قرار می گیرند. کلمات کلیدی طولانی در واقع تعداد سرچ هایی را افزایش می دهند که باعث افزایش ترافیک و افزایش تبدیل در سایت شما می شود.

عبارات “دم بلند”، بسیار خاص هستند، شامل چند کلمه هستند و نیازهای کاربر را به دقت توصیف می کنند. به لطف چنین عباراتی، مشتریان به راحتی می توانند محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنند.

 

بهینه سازی برای بسیاری از عبارات گسترده و دقیق، بدون تعجب، سئوی دم بلند نامیده می شود.

 

  1. افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت

یکی از مزایای قابل توجه سئو، توانایی دستیابی به مشتریان بیشتر است. سئو به شما کمک می کند تا برای طیف گسترده ای از کلمات کلیدی محبوب در بین کاربران موتورهای جستجو رتبه بندی کنید. این می تواند شما را در صفحه اول نتایج جستجو قرار دهد. هرچه بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری را جذب کنید، احتمال بیشتری برای تبدیل و سرچ در مورد محصولات یا خدمات شما وجود دارد.

 

با این حال، سئو بیشتر به جذب بازدیدکنندگان از طریق موتورهای جستجو می پردازد. برخی از تلاش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌تواند منجر به ذکر وب‌سایت شما در بسیاری از منابع خارجی شود که همین امر باعث افزایش ترافیک به سایت شما می‌شود.

ادامه مطلب

 

  • ۰۱/۰۷/۳۰
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی