علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

تعمیرات تخصصی لباسشویی در اقدسیه تهران

یکی از عمده ترین خرابی های لوازم خانگی به ماشین لباسشویی مربوط میشود. این وسیله پرکاربرد از حساسیت بالایی برخوردار میباشد و در اثر عوامل گوناگونی دچار خرابی می گردد. حتی گروهی از ماشین لباسشویی هایی که در بازار موجودند با وجود عدم خرابی و تعمیر نیاز به سرویس شدن دارند. شما لازم است تا تعمیرات ماشین لباسشویی خود را به مراکزی واگذار نمایید که با تخصص و مهارت بالایی تعمیرات ماشین لباسشویی را انجام میدهند. یکی از مراکزی که تعمیرات ماشین لباسشویی را با کیفیت مورد تایید و ایده آل انجام می دهد، شرکت تهران724سرویس است. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات این شرکت و مزایای استفاده از این مجموعه برای تعمیر ماشین لباسشویی در اقدسیه بپردازیم.

خدمات تهران724سرویس در اقدسیه برای برند های سامسونگ، ال جی، بکو، بوش ، بلومبرگ، هیتاچی، زیمنس، کنوود، آریستون، مجیک، آاگ، ایندزیت، حایر، دوو، بهی، اسنوا، امرسان، کرال، سام،جی پلاس، پاکشوما، ارج، آزمایش، پارس، زیرووات، دونار، فیلور، هیمالیا، آبسال، جنرال الکتریک ،مابه، وستینگهاوس، فریجیدر، ویرپول، کنمور، الگانس، پروفایل ، مای تگ ارائه می گردد.

نحوه تماس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در اقدسیه تهران به چه صورت است؟

کسانی که میخواهند لوازم خانگی خود مانند ماشین لباسشویی را به مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در اقدسیه بسپارند، می توانند از طریق روش های زیر با تعمیرکار ماشین لباسشویی در اقدسیه در محل ارتباط بر قرار نمایند.

نحوه تماس به صورت زیر میباشد :

  • پیش از هر چیز با شماره 09125192182 تماس حاصل فرمایید و یا با شماره هایی که در سایت تهران724سرویس ثبت شده است، برای تماس اقدام نمایید.
  • دومین راه حل، ثبت درخواست به صورت آنلاین در سایت مجموعه تهران724سرویس میباشد. به سایت شرکت مراجعه نمایید و با وارد کردن اطلاعات خود در سایت به ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی های سامسونگ، ال جی، بوش، بکو ، بلومبرگ، هیتاچی، زیمنس، مجیک، کنوود ، آاگ، آریستون ، ایندزیت، بهی، حایر ، اسنوا، دوو ، امرسان، کرال، جی پلاس، پاکشوما، سام ، ارج، آزمایش، پارس، زیرووات، فیلور، دونار، هیمالیا، آبسال، جنرال الکتریک ،مابه، وستینگهاوس، ویرپول ،فریجیدر، کنمور، پروفایل، الگانس، مای تگ در اقدسیه در تهران724سرویس اقدام نمایید.

ادامه مطلب

  • ۰۱/۰۸/۱۱
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی