علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

علیا کوچ

دانستنی ها و مقالات کوچینگ و توسعه فردی

  • ۰
  • ۰

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در آیت الله کاشانی تهران:

تهران724سرویس، تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در آیت الله کاشانی تهران است. مجهز به سرویس دهی بی وقفه و 24 ساعته سراسر تهران و حومه آن میباشد. بدون تعطیل، تعمیر کمتر از 2 ساعت، صد در صد در منزل، قطعات اورجینال، دارای 36 ماه ضمانت کتبی. روی ما بعنوان نمایندگی سامسونگ در آیت الله کاشانی حساب کنید.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ خود، از جمله ساید بای ساید، یخچال فریزر،ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،مایکروفر، جاروبرقی و کولر گازی اسپیلت را به ما بسپارید و اطمینان داشته باشید که از اعتمادی که به ما کرده اید پشیمان نخواهید شد. ما با سال ها سابقه موفق و درخشان و بعنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در آیت الله کاشانی تهران قطعا به بهترین شکل به اطمینان شما پاسخ خواهیم داد. تعمیرگاه تهران724سرویس با داشتن جواز و پروانه کسب از اتحادیه به عنوان تعمیرگاه مجاز سامسونگ و با حضور متخصصان در حوزه‌ی صنعت و الکترونیک آماده عرضه هرگونه خدمات تعمیر و نگهداری انواع محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ میباشد.

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ آیت الله کاشانی تهران:

طبق آمار به دست آمده لوازم خانگی سامسونگ به دلیل اعتبار بالا در میان خانواده های ایرانی جایگاه بخصوصی دارد. به طوری که هر ایرانی حداقل چند لوازم خانگی از این برند را در منزل خود مورد استفاده قرار میدهد. کیفیت بالای قطعات و لوازم جانبی این برند موجب گردیده است نیاز مصرف کننده به تعمیرات بسیار در مقایسه به سایر برندها کمتر جلوه نماید. از آنجایی که هر وسیله برقی در گذر زمان نیاز به تعمیرات و بررسی مجدد برای کارایی بهتر دارد شما را با مرکز تعمیرات لوازم خانگی تهران724سرویس بعنوان نمایندگی سامسونگ در آیت الله کاشانی تهران آشنا می نماییم.

اگر می خواهید ماشین لباسشویی را برای تعمیر به کارگاه تحویل دهید، می توانید با شماره های نمایندگی شمال تهران :22624917 – 021 ، نمایندگی مرکزی تهران :88873598 – 021 ، نمایندگی غرب تهران :44167668 – 021 برای راهنمایی تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ آیت الله کاشانی تهران:

مرکز تعمیرات تهران724سرویس با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص این مهم را برای شما فراهم ساخته است که در کمترین زمان ممکن لوازم برقی خود را سرویس نمایید. تعمیرگاه مجاز سامسونگ تعمیر و عیب یابی انواع لوازم برقی از جمله یخچال های ساید بای ساید یا فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، کولر گازی اسپیلت، جاروبرقی و … را برای همشهریان گرامی در آیت الله کاشانی تهران فراهم گردانیده است.

ادامه مطلب

  • ۰۱/۰۸/۱۱
  • عارفه شتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی